WOW
Fra : Karsten Krambs

Dato : 06-09-07 19:32

Jeg har brug for ca 20min audio af en som spiller world of warcraft
(gerne 60min) - i mp3 128kb/s

En der kan lave det til mig og smide på en ftp?

Karsten
--
Karsten Ulrich Krambs
Ba.Sc.Eng (hons) & Stud.Theol

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 29-09-07 18:27

Karsten Krambs skrev:
> Jeg har brug for ca 20min audio af en som spiller world of warcraft
> (gerne 60min) - i mp3 128kb/s
>
> En der kan lave det til mig og smide på en ftp?

Hvis du stadig ikke har fået det kan jeg smide det op i morgen eller i
næste uge (alt efter hvornår min netforbindelse vil spille ordentlig).

Jeg vil nok bruge megaupload.com eller lignende til det.

Hvordan optager man forresten audio fra et spil? :o