En anden lille advarsel, mod nærkontakt me~
Fra : Perminator

Dato : 05-09-07 18:59

Der sker meget i det åbne land og naturområderne lige nu. Samtidig er
skumringstiden allerede rykket frem til kl 20.
Den 1. september åbnede jagten på Kronhjort og Dåhjort og Sikahjort. Dette
bevirker at dyrene ændrer adfærd, og de normale mønstre gælder ikke mere.
Dyr, der skræmmes op af jagtaktiviteten flytter sig hurtigt og uforventet,
og nyere forskning med GPS-tracking viser, at når skræmte dyr har flyttet
sig, så kommer der tillige en forsinket reaktion, hvor dyrene den
efterfølgende nat vandrer store strækninger, og dermed krydser en del
asfalt.
Samtidig bliver der høstet og arbejdet på markerne hvor råvildtet har holdt
til i sommer, pga. myggeplagen i skoven. Dette giver også ændret aktivitet.

Pas på derude ved skovstrækningerne. Især i skumring og gry, og egentlig
hele natten igennem.
Det er hastigheden der dræber eller invaliderer.
Om det er dyret eller køreren der trækker det korteste strå er egentlig
underordnet. Der er kun tabere i dette game.
--

"Perminator"
Per Misser

Fra : Bongo

Dato : 05-09-07 19:12

Mange tak for infoen. Meget anvendeligt.

Vh Bongo
Der har prøver nærkontakt med en hjort. Det gjorde ondt.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-09-07 20:21

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i en meddelelse
> Mange tak for infoen. Meget anvendeligt.
>
> Vh Bongo
> Der har prøver nærkontakt med en hjort. Det gjorde ondt.
Men den smagte jo godt.

Fra : Bongo

Dato : 05-09-07 21:20

> Men den smagte jo godt.

HVAD - var det dig der åd den? Jeg så den nemlig aldrig mere efter uheldet.

Fra : Armand

Dato : 18-09-07 21:22

"Perminator" <per.misserfjern@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Det er hastigheden der dræber eller invaliderer.
> Om det er dyret eller køreren der trækker det korteste strå er egentlig
> underordnet. Der er kun tabere i dette game.

Jup!
Hvem var det nu her fra gruppen der fik punkteret tanken af geviret på en
ung buk?!

--
Armand.

Fra : Perminator

Dato : 19-09-07 22:14

Hej!

> Jup!
> Hvem var det nu her fra gruppen der fik punkteret tanken af geviret på en
> ung buk?!
> Armand.

Mener du "tanken" eller "dunken" der blev punkteret? (Jfr.
"Aldersklasificering")
Jeg husker iøvrigt ikke andre, sådanne stunts, end Bongo´s
Iøvrigt kunne jeg tro at unge bukke havde helt andre tanker mht penetrering!

vh Per