4-takt scooter
Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 13:44

Hej

Hvad skal man købe hvis man ønsker en 4-takt scooter i samme kvalitet
som Peugeot, Aprilia osv.. ?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 05-09-07 15:41

Martin Johansen [6000] tastede:
> Hej
>
> Hvad skal man købe hvis man ønsker en 4-takt scooter i samme
> kvalitet
> som Peugeot, Aprilia osv.. ?

Zip

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 05-09-07 16:00

>Zip

Piaggio Zip?

Glemte lige, at nævne størrelsen.. vi snakker Speedfight størrelse..
ellers kan jeg ikke være der med mit kadaver

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Ole Pagh

Dato : 09-09-07 08:25

Martin Johansen [6000] sendte dette med sin computer:

> Piaggio Zip?
>
> Glemte lige, at nævne størrelsen.. vi snakker Speedfight størrelse..
> ellers kan jeg ikke være der med mit kadaver

Denne her burde opfylde de fleste krav til plads! lol
http://www.billig-scooter.dk/galleri/1329.jpg

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 09-09-07 14:14

On Sun, 09 Sep 2007 09:24:41 +0200, Ole Pagh <olpx@xjyllingesydx.xdk>
wrote:

>Martin Johansen [6000] sendte dette med sin computer:

>Denne her burde opfylde de fleste krav til plads! lol
>http://www.billig-scooter.dk/galleri/1329.jpg

Ja DEN er smart.. haha

Har kigget nærmere på Zip'en.. den er ikke ret meget mindre en
Speedfight'en når vi snakker kolde tal.

Måske den skal prøves.. og så til 10kilo... det kan næsten kun gå
godt!

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 09-09-07 19:17

> [...]

> Speedfight'en når vi snakker kolde tal.
>
> Måske den skal prøves.. og så til 10kilo... det kan næsten kun

Zippern som de kalder den i Århus er slet ikke så lille nu om
dage, og det er sq et godt køb ift. mange kinamodeller.

Fra : Ole Pagh

Dato : 10-09-07 05:50

Den 2007-09-09, skrev Henning Lund:

> Zippern som de kalder den i Århus er slet ikke så lille nu om dage, og det er
> sq et godt køb ift. mange kinamodeller.

Zip 4T laves nu om stunder i Kina.
Den koster ca. 10.000 kr, men det menes at kvaliteten er noget bedre
end de øvrige Kina scootere.
Jeg ved det ikke, for min Zip 4t er fra dengang den blev lavet i Europa
og den kører fint på 5. år og har rundet 42.000 km uden de store
problemer.

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)

Fra : Henning Lund

Dato : 10-09-07 20:35

Ole Pagh tastede:

> [...]
> Jeg ved det ikke, for min Zip 4t er fra dengang den blev lavet
> Europa og den kører fint på 5. år og har rundet 42.000 km uden

Den er af bedre samlekvalitet end så mange andre
risplukkerscootere, sidst jeg havde hovedet i en, da kunne jeg se
mange posetive ting ved en Zip, ¨å de sidste par tusinde er godt
givet ud ift til en noname kopi af en kopi scooter..