Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotobøger
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 06-09-07 06:57

Jeg har fået lyst til at få nogle af mine fotos sat i en fotobog og der er
jo flere at vælge imellem. Jeg har lige læst minitesten i denne måneds
"Digital Foto" og der er Apples bog flottest, men fordrer at man har en Mac
hvad jeg desværre ikke har (endnu). Er der nogen der har prøvet
myphotobook.dk og kan sige noget om kvaliteten?

--
mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Kim Jensen

Dato : 06-09-07 08:29

On 6 Sep., 07:57, "Kim Frederiksen" <k...@the-coffeeshop.dk> wrote:
> [...]
> hvad jeg desværre ikke har (endnu). Er der nogen der har prøvet
> myphotobook.dk og kan sige noget om kvaliteten?

Jeg har ikke brugt den omtalte, men har god erfaring med
mypublisher.com (er muligvis den samme som der bruges via Apple
Aperture?) - de sender dog fra USA og der kan derfor komme told og
moms på. Priserne er dog så forholdsvis lave, at det umiddelbart
stadig ser ud til at være fornuftigt ift myphotobook.dk.

mvh
Kim Jensen