Lovlighed af 300 bars anvendelse
Fra : Freelance

Dato : 07-09-07 11:56

Hejsa

Jeg har diskuteret med en ven om hvorvidt det er lovligt at dykke med
300 barsflasker i Danmark. Jeg mener det er, men kan ikke finde
dokumentation herfor

Er der nogen der kan hjælpe ?

Fra : Claus Grell Hansen

Dato : 07-09-07 13:32

Jeg tror det er svært at finde dokumentation for at det er lovligt.
Generelt er det lettere at finde dokumentation for at noget er ulovligt
(hvis det altså er ulovligt).

Bed din ven om at finde dokumentation på at det er lovligt at slå græs....

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 07-09-07 18:03

On 7 Sep., 14:32, "Claus Grell Hansen" <cl...@nospam.dk> wrote:
> [...]
>
> Jeg har diskuteret med en ven om hvorvidt det er lovligt at dykke med
> 300 barsflasker i Danmark. Jeg mener det er, men kan ikke finde

Hvis udstyret er godkent til det tryk det arbejder med, er der vel
ingen problem i det?
Det er vel som det er med alt andet grej der er under
maskindirektivet.

Mvh Martin

Fra : ahp

Dato : 08-09-07 08:09

On Fri, 07 Sep 2007 10:03:10 -0700, Mog.amok@gmail.com wrote:

>Det er vel som det er med alt andet grej der er under
>maskindirektivet.
>Mvh Martin

Mener du at en trykflaske skal betragtes som en maskine?

/ahp