Dykning på Samos
Fra : Morten Saabye

Dato : 07-09-07 11:43

Jeg har erfaret, at dykning nu er frigivet på Samos. Tager derned i
næste uge og vil derfor lige høre, om andre har dykket der og evt.
hvilke erfaringer, de har haft med det..

Vh/ Morten Saabye

Fra : john

Dato : 07-09-07 18:47

"Morten Saabye" <morten@saabye.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har erfaret, at dykning nu er frigivet på Samos. Tager derned i
> næste uge og vil derfor lige høre, om andre har dykket der og evt.
> hvilke erfaringer, de har haft med det..
>
> Vh/ Morten Saabye

Der har tidligere her i gruppen været skrevet lidt om emnet (1-7-07). Så
vidt vides er der kun et lille dykkercenter. Men kom endelig med
tilbagemelding når du har været der - jeg skal nemlig derned i uge 42 )))

Hilsen John