Aerotwin viskerblade fra Thansen ?
Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 07-09-07 20:38

Hej guruer,

er der nogen her som har erfaringer med disse viskerblade til WAG biler fra
Thansen ?

http://thansen.dk/product.asp?c=1218815150&n=-1938249256&pn=-1937605822

De originale fra Skoda koster jo en 4-500 kr, så der er da noge at spare....

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Henrik

Dato : 07-09-07 20:57

Har købt nogle hos høyer og de ser lige sådan ud. Har kørt med dem i en uge
på min Fabia og indtil videre er jeg begejstret.

De gør det rigtig godt, men jeg kan endnu ikke sig noget om holdbarheden.

/Henrik

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-09-07 09:53

"Henrik" <no@mail.dk> wrote in message
> [...]
> uge på min Fabia og indtil videre er jeg begejstret.
>
> De gør det rigtig godt, men jeg kan endnu ikke sig noget om holdbarheden.

THansen og Høyer er jo samme firma, så det er nok den samme vare - stod der
er firmanavn ¨på viskerbladene ?

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-07 21:51

"Andreas M. Hansen" skriver:

> De originale fra Skoda koster jo en 4-500 kr, så der er da noge at spare....

Hvad gør de ?

Skulle have nye blade til Golfen, hørte til prisen hos Tanste Højer og
hos min udvalgte VW forhandler. Den sidste var de billigste (302,50 -
har lige tjekket banken)

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-09-07 22:00

> Skulle have nye blade til Golfen, hørte til prisen hos Tanste Højer og
> hos min udvalgte VW forhandler. Den sidste var de billigste (302,50 -
> har lige tjekket banken)

Det er sgu'da også en åger-pris for et par stk. gummi, der kan køres nogen
km. for de penge ;)). Tag gummiet fra et par "billig-viskere" og flyt over
på mekanikken fra de gl.., så er du kørende igen.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-07 22:01

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Det er sgu'da også en åger-pris for et par stk. gummi, der kan køres nogen
> km. for de penge ;)). Tag gummiet fra et par "billig-viskere" og flyt over
> på mekanikken fra de gl.., så er du kørende igen.

Jeg har kørt med både billige og dyre viskere på diverse biler og med
diverse viskertyper.

Jeg henfalder ikke til "billigt skrammel" igen - det er for dyrt i
længden.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-09-07 22:24

> Jeg henfalder ikke til "billigt skrammel" igen - det er for dyrt i
> længden.

Det skriver jeg heller ikke. Du kan bruge din hjerne/ fingre til at
kombinere VW med "billig"-verdenen. Been there, got the t-shirt ;)).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-07 22:27

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Det skriver jeg heller ikke. Du kan bruge din hjerne/ fingre til at
> kombinere VW med "billig"-verdenen. Been there, got the t-shirt ;)).

Du døjer en del med din bil - gør du ikke ?

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 07-09-07 22:36

> Du døjer en del med din bil - gør du ikke ?

?.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-07 22:48

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> ?.

Ja, jeg begynder at forstå hvorfor. Billig olie, billige viskerbalde
osv.

Som jeg skrev har jeg prøvet lidt af hvert med viskere og mangler
stadigæk at finde noget bedre end de originale.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-09-07 06:12

> Ja, jeg begynder at forstå hvorfor. Billig olie, billige viskerbalde
> osv.

Ja, der er gået sport i at gennemskue smart emballage, marketing ;)).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-09-07 06:18

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Ja, der er gået sport i at gennemskue smart emballage, marketing ;)).

Ja, nemlig ja.

Og at brokke sig......

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-09-07 06:49

> Ja, nemlig ja.

Nå, lidt ret kan jeg få ;).

> Og at brokke sig......

Self. er det brok,. når man opponere dine synspunkter ;)).

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-09-07 07:06

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Nå, lidt ret kan jeg få ;).

Nej, som skrevet har jeg prøvet diverse billige viskere og de er ikke så
holdbare = de skal skiftes oftere. Prismæsigt giver det til slut det
samme.

> Self. er det brok,. når man opponere dine synspunkter ;)).

Nej, det er brok, når man bliver ved og ved og ved og ved med sine
(usande) oplysninger.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-09-07 07:28

> Nej, det er brok, når man bliver ved og ved og ved og ved med sine
> (usande) oplysninger.

usande?.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-09-07 07:30

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> usande?.

Golf V "galvaniseret på udsatte steder".....

Det er en påstand du har du ikke har kunnet bevise. Jeg har bevist
modsat, men du mener at VW lyver for at du har "ret".

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-09-07 08:07

> Golf V "galvaniseret på udsatte steder".....
>
> Det er en påstand du har du ikke har kunnet bevise. Jeg har bevist
> modsat, men du mener at VW lyver for at du har "ret".

He-he, det går dig på, hva'?. Det var altså at læse på deres hs., med "småt"
;), og var også at læse i Motor.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-09-07 09:40

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> He-he, det går dig på, hva'?. Det var altså at læse på deres hs., med "småt"
> ;), og var også at læse i Motor.

Du kan jo så lige smide et par links tl sider, hvor det står.

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 08-09-07 18:36

> Du kan jo så lige smide et par links tl sider, hvor det står.

Det har jeg gjort, det er ikke mit prob at de ændre teksten. Faktisk er det
vand på min "mølle", at du ikke kan modbevise det med facts; VW er ikke
deres prestige værd.

Fra : Brian

Dato : 08-09-07 19:29

Jørgen M. Rasmussen wrote:

> VW er ikke deres prestige værd.

Plejer du ikke at sige at der overhovedet ikke er prestige ved en VW ?

/Brian

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 08-09-07 20:08

"Jørgen M. Rasmussen" skriver:

> Det har jeg gjort,

Ja, vw's hjemmeside.
Flot!

> det er ikke mit prob at de ændre teksten.

Det siger du jp de har gjort - eller lyver du ?

> Faktisk er det vand på min "mølle", at du ikke kan modbevise det
> med facts; VW er ikke deres prestige værd.

Øøøh, jeg gav dig et link, hvor der står at karossen er galvaniseret.
Hvad mere forlanger du ?

Jeg kan se det, det må være svært for dig at blive ved med at hade VAG
så meget, at du nu også kommer emd historier om ændrede tekster og hvad
ved jeg.

Fra : John Sahl

Dato : 09-09-07 08:37

Jørgen M. Rasmussen wrote:
> [...]
>>
> Det har jeg gjort, det er ikke mit prob at de ændre teksten. Faktisk
> er det vand på min "mølle", at du ikke kan modbevise det med facts;

Hvordan kan du påstå det? Det må da være ændret fordi de har indset deres
fejl. Måske du skulle gøre det samme?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : Menabra

Dato : 08-09-07 08:23

> [...]
>
> http://thansen.dk/product.asp?c=1218815150&n=-1938249256&pn=-1937605822
>
> De originale fra Skoda koster jo en 4-500 kr, så der er da noge at

Der er jo også denne mulighed :
http://shop.i-s.dk/shop1/catalog/product_info.php?cPath=21&products_id=28
Kan sikkert også købes andre steder.
Skifter selv gummi på Octavia II med Aerotwin.
Ingen problemer med hverken holdbarhed eller kvalitet.

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 08-09-07 09:55

> [...]
> Kan sikkert også købes andre steder.
> Skifter selv gummi på Octavia II med Aerotwin.
> Ingen problemer med hverken holdbarhed eller kvalitet.

Det var selvfølgelig også en mulighed, men med forsendelse kommer man jo op
på en 160 kr.
Jeg har i mellemtiden fundet ud af at man på ebay kan få et sæt Bosch
viskerblade for ca. 200 kr - så det vil jeg nok foretrække.

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : TDN

Dato : 08-09-07 10:10

"Andreas M. Hansen" <nokke99@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg har i mellemtiden fundet ud af at man på ebay kan få et sæt Bosch
> viskerblade for ca. 200 kr - så det vil jeg nok foretrække.

Jeg har prøvet Bosch og jeg synes det var noget møg, efter få måneder trak
de striber, trods aftørringer m.v.

De har jævnligt Bosch i Bilka i forskellige kvaliteter på tilbud.

Min erfaring er Valeo og originale er de bedste. Mine originale man nøjes
med at skifte gummiet, så det er kun første gang det er dyrt, næste gang
skifter man bare gummiet.

Mvh
Thomas