Tid til motorsportsweekend
Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 16:41

Nu er tiden oprinden hvor vi snart drager sydover til Jyllandsringen (søndag
d. 9 sep.) til Grand Prix Danmark.

Så var det jeg kom til at tænke på (!) hvor mange herindefra der måske har
samme udflugtsmål på søndag?

Læg lige mærke til Hondaen i front
http://jr.kundeklub.net/default.asp?id=1033

--
/HB

Honda FR-V driver

Fra : ShutEye

Dato : 07-09-07 17:29

> Læg lige mærke til Hondaen i front
> http://jr.kundeklub.net/default.asp?id=1033

Hmmm måske jeg skal bytte min 10/95 civic HB med sådan en model .... hmmm :)

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 18:31

"ShutEye" <no@no.no> skrev i meddelelsen

> Hmmm måske jeg skal bytte min 10/95 civic HB med sådan en model .... hmmm
> :)

Tror du vil blive overrrasket over hvor ukomfortabel den er.... Nå,
fornuften til side..

http://www.youtube.com/watch?v=U53l435-_70&mode=related&search=

Lidt hurtig er den da!

Fra : ShutEye

Dato : 08-09-07 14:41

> Tror du vil blive overrrasket over hvor ukomfortabel den er.... Nå,
> fornuften til side..

Fornuft?

> http://www.youtube.com/watch?v=U53l435-_70&mode=related&search=
>
> Lidt hurtig er den da!

Syns det så noget sløvt ud indtil jeg lagde mærke til "MPH" på speedo :)

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 07-09-07 18:34

HB skriver:

> [...]
> d. 9 sep.) til Grand Prix Danmark.
>
> Så var det jeg kom til at tænke på (!) hvor mange herindefra der måske har

Sorry på søndag er der vigtigere ting at tage sig til end motorsport:
http://www.djursmodelbaneklub.dk/SBD/index.htm

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 18:52

Yep

http://www.oesidk.dk/aamanger-09_0907.html

)
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 08-09-07 14:17

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

> Yep
>
> http://www.oesidk.dk/aamanger-09_0907.html
>
> )
> --
> Ivan Madsen,
> Xsara Weekend HDi
> Fiat Punto JTD

Forresten kunne jeg lige høre om der er andre fra gruppen der ser motorsport
andre steder - alså IRL!?
Det ser ikke ud til at det er mange der tager på Jyllandsringen.
Nå, man behøver jo heller ikke, som jeg, være bidt af motorsport.

Hav en god dag anyway

--
/HB