Irriterende langsom Bilbasen.dk ?
Fra : Øl er godt !

Dato : 06-09-07 21:15

Er det bare mig , men er Bilbasen.dk ikke bare irriterende langsom en gang
imellem ? Tit og ofte , især om aftenen.
Når man betaler til Bilbasen.dk , i modsætning til Bilzonen.dk f.eks., der
er gratis, så vil man skisme også have noget for
pengene.Ikke meget ved at vente i evigheder på at fotos mv skal tone frem på
din skærm på langsommeligste vis en gang imellem ! Lange sætninger i mit
indlæg , ja , men jeg er sku` sur over at downloade billeder fra
Bilbasen.dk som kører lige så "hurtigt" ned som mit gamle telefonmodem for
ti år siden ! Og så betale til dem også..hmm..
Sorry , men nu fik jeg luft !!
Ja ja , ved det godt.Brokhoved u.s.w..

Fra : Michael Lund

Dato : 06-09-07 22:20

"Øl er godt !" <øl@godt.kaput> skrev i en meddelelse
> [...]
> Bilbasen.dk som kører lige så "hurtigt" ned som mit gamle telefonmodem for
> ti år siden ! Og så betale til dem også..hmm..

Jeg er glad for at du nævner det. Sad selv forleden og brokkede mig højlydt.
Opdagede så at det li'som kører hurtigere på privatsalgs siderne.

Mic.

Fra : Brian

Dato : 07-09-07 05:31

Øl er godt ! wrote:
> Er det bare mig , men er Bilbasen.dk ikke bare irriterende langsom en
> gang imellem ?

Jow, indimellem går det meget langsomt. Da jeg også betaler til Bilbasen,
har jeg et par gange brokket mig over det. Begge gange fik jeg bare at vide
at de var klar over problemet, og arbejdede på en løsning.

/Brian

Fra : Ukendt

Dato : 07-09-07 06:55

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> [...]
> har jeg et par gange brokket mig over det. Begge gange fik jeg bare at
> vide at de var klar over problemet, og arbejdede på en løsning.

Det samme har jeg fået at vide. R_v irriterende.
Mvh
KaK

Fra : Øl er godt !

Dato : 08-09-07 20:04

> [...]
> Bilbasen.dk som kører lige så "hurtigt" ned som mit gamle telefonmodem for
> ti år siden ! Og så betale til dem også..hmm..

Er det virkelig kun os tre der er utilfredse med Bilbasen.dk `s hastighed
?
Hvis den er ligeså sløv om en måned , ja så bliver mit abonnement ikke
fornyet.
Bilzonen.dk er gratis og meget hurtig , så der kommer jeg til at kigge efter
min nye brugte biler
for eftertiden, hvis ikke Bilbasen tager sig sammen !
Hygge i skuret og skål i "skivet"

Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 13-09-07 13:08

Helt enig... bilbasen er nogle gange meget langsom. Temmelig frustrerende
som kunde...