Hvor sidder termostaten på en Kadett
Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 06-09-07 12:14

Min 20 år gamle Kadytt er begyndt at blive temmelig var, og det er som om
blæseren ikke slår til, hvilket måske kunne tyde på at termostaten skal have
tæsk eller skiftes. Men hvor lokaliserer jeg den?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Broegger

Dato : 06-09-07 12:54

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev

> [...]
> blæseren ikke slår til, hvilket måske kunne tyde på at termostaten
> skal have tæsk eller skiftes. Men hvor lokaliserer jeg den?

Under motorhjelmen??? Undskyld... kunne ikke dy mig

--
Hilsen Thomas

http://www.broeggerne.dk

Fra : Menabra

Dato : 06-09-07 13:00

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> blæseren ikke slår til, hvilket måske kunne tyde på at termostaten skal
> have tæsk eller skiftes. Men hvor lokaliserer jeg den?

Det er ikke thermostaten, der starter blæseren,
det gør derimod den føler, der sidder på siden af køleren
Starter blæseren når du kortslutter de 2 ledninger, skal du have en ny
føler.
.. mvh

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 06-09-07 13:33

Menabra wrote:
> [...]
> det gør derimod den føler, der sidder på siden af køleren
> Starter blæseren når du kortslutter de 2 ledninger, skal du have en

thx.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]