Gruppens hjemmesider
Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 19:47

G'aften i hytterne

Er ved at revidere siderne - på "spas", er der foruden "onelinere" nu
en ny "Gæt en bil"

--
Jan_stevns

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 19:49

jan@bygteknik.dk skrev :

>G'aften i hytterne

>Er ved at revidere siderne - på "spas", er der foruden "onelinere" nu
>en ny "Gæt en bil"

glemte lige :

http://www.dkfritidbil.dk/sjove/alle_bilerne.htm

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-07 19:56

On Wed, 05 Sep 2007 20:49:00 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>glemte lige :
>
>http://www.dkfritidbil.dk/sjove/alle_bilerne.htm

Omega A stc??
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Brian

Dato : 05-09-07 20:13

Ivan Madsen wrote:

> Omega A stc??

Njaa... Rekord E Caravan ?

/Brian

Fra : Tom

Dato : 05-09-07 20:33

> Njaa... Rekord E Caravan ?

Ligner i hvert fald den opel der holder i jans garage på webcam

Forresten håber jeg at Jan og brormand igen skal igang med et motorskifte
hvor vi alle kan følge med på webcam.....hold fast hvor det var
underholdende at følge med i

--
Tom

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 20:58

Ivan Madsen <> skrev :

>Omega A stc??

Du har smuglæst, har du ;)

(det fulde billede, er på nu)

Men en ny og meget sværere er på
bilen er fra 75

--
Jan_stevns

Fra : Ukendt

Dato : 05-09-07 21:21

On Wed, 05 Sep 2007 21:57:31 +0200, jan@bygteknik.dk wrote:

>Du har smuglæst, har du ;)
>
>(det fulde billede, er på nu)

Hophop......hvad vandt jeg? )....du kan lade være med at sende mig
løsningen, kan du. Eftersom det var halvt snyd, så lad mig vinde en
virtuel skumbanan. En reservedunk er alligevel ikke nok i morgen, når
jeg skal gøre Lolland usikker med midaldrende englænder )

>Men en ny og meget sværere er på
>bilen er fra 75

Umiddelbart kunne det ligne en Lamborghini Countach, men de kom vist
først i '80 - så måske en Maserati hvad de nu hed i '75
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 22:19

Ivan Madsen <> skrev :

>Umiddelbart kunne det ligne en Lamborghini Countach, men de kom vist
>først i '80 - så måske en Maserati hvad de nu hed i '75

Nope

--
Jan_stevns

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 05-09-07 22:53

jan@bygteknik.dk formulerede onsdag:

> Nope

Det på billedet er en DeTomaso Pantera.
Kai

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 23:16

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev :

>Det på billedet er en DeTomaso Pantera.

nej - du er langtfra :)
--
Jan_stevns

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 23:19

Fister Løgsovs <Kunta@starmail.invalid.co.za> skrev :

>Det på billedet er en DeTomaso Pantera.

Jeg kan da lige give et par ledetråde :

Den er rød
Har 4 hjul

.... spøg til side

Den var et ikon for sin tid.

Det er en eyecather af de rigtigt gode

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-09-07 23:37

jan@bygteknik.dk wrote:
> [...]

Pontiac Trans Am FireBird

Fly

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 06-09-07 00:08

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Pontiac Trans Am FireBird

Nøehhhh - heller ikke - men familiebåndet er tilstedet
(det er en GM bil)

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-09-07 00:41

jan@bygteknik.dk wrote:

> Nøehhhh - heller ikke - men familiebåndet er tilstedet
> (det er en GM bil)

Igen en Opel Omega?

Fly

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 06-09-07 05:39

Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> skrev :

>Igen en Opel Omega?

Tror du selv jeg kunne være sådan ?

OK - jeg skal vist hurtigst skifte emne ;)

Billedet er nu skrabet lidt mere frit
--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-09-07 05:45

jan@bygteknik.dk skriver:

> Billedet er nu skrabet lidt mere frit

Opel GT eller Stingray

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 06-09-07 06:26

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>jan@bygteknik.dk skriver:

>Opel GT eller Stingray

Godt gættet

Chevrolet Stingray
--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 06-09-07 17:13

jan@bygteknik.dk skriver:

> Godt gættet

Jeps

> Chevrolet Stingray

Man kan vel kende kanten af en forskærm, når man ser den

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-07 21:01

jan@bygteknik.dk skriver:

> Er ved at revidere siderne - på "spas", er der foruden "onelinere" nu
> en ny "Gæt en bil"

Kadett stc.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 21:04

"Klaus D. Mikkelsen" <er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> skrev :

>Kadett stc.

den er gættet - det var en omega a stc

(skal donere stumper - maskinen, ender nok i min rekord ;)

--
Jan_stevns

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 05-09-07 21:07

jan@bygteknik.dk skriver:

> (skal donere stumper - maskinen, ender nok i min rekord ;)

Lad os høre når i skal arbejde. Lidt hjemmevideo kan det vel blive til

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-09-07 21:22

jan@bygteknik.dk wrote:
> G'aften i hytterne
>
> Er ved at revidere siderne - på "spas", er der foruden "onelinere" nu
> en ny "Gæt en bil"

Med henvisning til færgebilledet på forsiden, hvad kører Claus så i i
sin fritid? Stadig den der gamle lejlighedsvise-sænkede Sierra, han fik
i stedet for oliekilden?

Fly

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 05-09-07 21:20

> [...]

>Med henvisning til færgebilledet på forsiden, hvad kører Claus så i i
>sin fritid? Stadig den der gamle lejlighedsvise-sænkede Sierra, han fik

Jep - den Sierra lever endnu - med maskinen fra Vennike's gamle
stationcar - men han er nu ved at overveje at skifte den ud - den er
dælme godt slidt efterhånden

(men kører da)

Me think another Omega's on the way

--
Jan_stevns

Fra : Fly Christensen

Dato : 05-09-07 21:32

jan@bygteknik.dk wrote:

> Jep - den Sierra lever endnu - med maskinen fra Vennike's gamle
> stationcar - men han er nu ved at overveje at skifte den ud - den er
> dælme godt slidt efterhånden
>
> (men kører da)

He, jeg tænker til tider på min hedengangne Sierra. Finfin motor. Gad
vide om den stadig tøffer rundt i et maskinrum et eller andet sted...

Fly

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-09-07 20:46

> He, jeg tænker til tider på min hedengangne Sierra. Finfin motor. Gad vide
> om den stadig tøffer rundt i et maskinrum et eller andet sted...

Det gør den ikke, den er afgået ved døden.
Bilen som moteren kom i blev ramt af røde jernspisende myrer.
De forlystede sig så meget med bagvangerne at den blev aflivet.

RIP

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i (med hvilke fælge

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-09-07 20:56

Uffe Bærentsen wrote:

> Det gør den ikke, den er afgået ved døden.

Hvor langt nåede den at køre?

Fly

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 06-09-07 21:24

> Hvor langt nåede den at køre?

Kan ikke huske det
Men kan sige at fælgene triller lystigt videre.

--
mvh Uffe
Mondeo 1,8i

Fra : Fly Christensen

Dato : 06-09-07 22:42

Uffe Bærentsen wrote:
> Kan ikke huske det

Ok. Jeg afgav den med ca. 202.000 km.

> Men kan sige at fælgene triller lystigt videre.

Dem kunne jeg også godt lide. Rart, at der en nogle, som kan bruge dem.
Hvad med resten af indmaden? Aftager blev jo lidt overrasket over
tilstand og udstyr og ville flytte en masse af det over. Er det også
blevet ædt af myrer?

Fly

Fra : Claus Frørup

Dato : 06-09-07 17:12

Isang tao pinangalanan, Fly Christensen <x_nospam_x@gmx.net> nagsulat:
klip
>Med henvisning til færgebilledet på forsiden, hvad kører Claus så i i
>sin fritid? Stadig den der gamle lejlighedsvise-sænkede Sierra, han fik
>i stedet for oliekilden?

Jow,jow. Den lever endnu. Bremser, styretøj og bærende dele er i
orden, men den er ved at være slidt op, så når den skal til syn i
November bliver den skrottet.
--
Hvem jeg er?
Se det på http://www.froerup.dk/claus

Fra : Mogens

Dato : 06-09-07 05:40

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> Er ved at revidere siderne - på "spas", er der foruden "onelinere" nu
> en ny "Gæt en bil"

Den røde er en Chevrolet Corvette fra '75...

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 06-09-07 06:32

"Mogens" <no@reply.nu> skrev :

><jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

>Den røde er en Chevrolet Corvette fra '75...

YES!

--
Jan_stevns