makrostart ved åbning af doku?
Fra : per f andersen

Dato : 07-09-07 11:23

Jeg har word2007, og kunne tænke mig at få en bestemt makro udført, når jeg
åbner et bestemt dokument?
Er det muligt?

På forhånd tak,

mvh per

Fra : per f andersen

Dato : 07-09-07 11:24

Øhh, jeg glemte lige at spørge om man også kan i Excel2007?

mvh per

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 09-09-07 23:04

"per f andersen" <igenmail@notvalis.ppp> skrev i en meddelelse
> Jeg har word2007, og kunne tænke mig at få en bestemt makro udført, når
> jeg åbner et bestemt dokument?
> Er det muligt?
>
> På forhånd tak,
>
> mvh per

Navngivning af makroen vil kunne hjælpe dig. Husk at makroen kun skal gemmes
i det aktuelle dokument:
Auto Macros
By giving a macro a special name, you can run it automatically when you
perform an operation such as starting Microsoft Word or opening a document.
Word recognizes the following names as automatic macros, or "auto" macros.

Macro name When it runs
AutoExec When you start Word or load a global template
AutoNew Each time you create a new document
AutoOpen Each time you open an existing document
AutoClose Each time you close a document
AutoExit When you quit Word or unload a global template

Kurt