FTP-program
Fra : Maria

Dato : 07-09-07 13:40

Hej.

Jeg skal oploade en hjemmeside som er lavet i frontpage.
Jeg brugte "cuteFTP8 home" men det var åbenbart bare en demo.
Nu har jeg så "WS_FTP home" men åbenbart også en demo.

Findes der etn gratis FTP program?
--
Maria

Fra : enkvinde

Dato : 07-09-07 15:25

"Maria" <m_h_k79@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jeg brugte "cuteFTP8 home" men det var åbenbart bare en demo.
> Nu har jeg så "WS_FTP home" men åbenbart også en demo.

Hej Maria

Frontpages har sit helt "eget" ftp program indbygget. Man er endda tvunget
til at uploade med dette, hvis man bruger nogen af FrontPages særlige
funktioner, ellers virker de ikke.

Gå i filer og vælg "udgiv websted" og vælg så at udgive med "FrontPage eller
Share Point Services"

Hilsen Eva

www.GiffenGaffenGuffen.dk
Meget godt i skuffen.
For børn og barnlige sjæle.

Fra : JB

Dato : 07-09-07 19:44

"enkvinde" <HulkendeHulda@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> særlige funktioner, ellers virker de ikke.
>
> Gå i filer og vælg "udgiv websted" og vælg så at udgive med "FrontPage

Skal sever ikke ha ProntPage muligheder for at funktioner virker?

op

Fra : Wilstrup

Dato : 10-09-07 15:40

"JB" <oz3jbp@privat.dkx> skrev i meddelelsen

> Skal sever ikke ha ProntPage muligheder for at funktioner
> virker?

Nej. Du tænker vist på FP extensions, men disse fungerer
dårligt med en FTP-klient - ja, faktisk har en del udbydere
blokeret for muligheden for både at benytte FP-ext. samtidig
med FP-ext. på serveren, da almindelig overførsel kan lægge
hele sitet ned hvis der også er FP-ext. på denne.

Du må altså vælge: enten at have adgang via FP-ext. på
serveren, hvor du derved kan udnytte næsten hele FPs
muligheder eller også at fravælge disse ext.s og overføre via
FPs egen klient, hvorved du ikke kan anvende en hel del af de
muligheder det giver med FP-ext. på serveren.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 09-09-07 16:51

Maria skrev:
> [...]
> Jeg brugte "cuteFTP8 home" men det var åbenbart bare en demo.
> Nu har jeg så "WS_FTP home" men åbenbart også en demo.

Hvis du bare skal bruge en ftp-klient, så lavede firmaet tidl. en
WS_FTP LE, som man stadig kan finde på nettet.
Jeg bruger den med stor fornøjelse, virkelig fin:
http://freeware.intrastar.net/ftp.htm

Man kan også få et ftp-plugin til Firefox, hvis du bruger den
browser. Navnet er Fire-FTP.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Wilstrup

Dato : 10-09-07 15:36

"Heine Svendsen" <hs@SletdettEindigo2.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> Jeg bruger den med stor fornøjelse, virkelig fin:
> http://freeware.intrastar.net/ftp.htm
>
> Man kan også få et ftp-plugin til Firefox, hvis du bruger

Benytter man FP er der ikke nogen grund til at anskaffe sig en
ny klient til upload - man kan blot benytte FPs egen
indbyggede af slagsen.

Fra : Heine Svendsen

Dato : 10-09-07 19:25

Wilstrup skrev:
> "Heine Svendsen" <hs@SletdettEindigo2.dk> skrev i meddelelsen

> Benytter man FP er der ikke nogen grund til at anskaffe sig en
> ny klient til upload - man kan blot benytte FPs egen
> indbyggede af slagsen.

Det er rigtigt, men man kan fx. have det problem, at FP ikke rigtigt
kan logge på, og så kan en anden FTP-klient måske klare det.
Hov, måske kan nogen hjælpe mig med det? Jeg har masser af den slags
problemer, og jeg må ofte prøve 10-20 gange, før jeg kan få kontakt
til min udbyder med FP (min WS_FTP går altid igennem på et sekund).
Jeg får meddelelsen "Der blev ikke funde en Web-server på
"ftp.klainweb.dk" på port 21. Kontroller at navnet på Web-serveren
er gyldigt, og at proxy-indstillingerne er angive korrekt. Hvis du
er sikker på at disse oplysninger er angivet korrekt, er
Web-serveren muligvis taget ud af brug."

Fra : Gert Medom

Dato : 11-09-07 21:03

Heine Svendsen skrev:

> Man kan også få et ftp-plugin til Firefox, hvis du bruger den browser.
> Navnet er Fire-FTP.

Den ser fin ud, tak!

Gert Medom Madsen
Ny hjemmeside: http://www.Gertmedom.net