Så er der Bakkelukningsbilleder...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 03-09-07 22:38

....på den ene af mine hjemmesider...
Go' kikker.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - fårk, endnu en fuld dag på 4-5 timers søvn! Hvornår lærer jeg
det??? *gnæk*

www.bmwmc.dk <--- på den.
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Bongo

Dato : 04-09-07 07:12

> ...på den ene af mine hjemmesider...
> Go' kikker.

Mange tak. Nydeligt arbejde som sædvanligt.

Vh Bongo

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-09-07 21:06

"Bongo" <askfor@address.com> wrote in message

> Mange tak. Nydeligt arbejde som sædvanligt.
>

> Vh Bongo

Velbekomme, og takker.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 04-09-07 08:26

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> ...på den ene af mine hjemmesider...
> Go' kikker.
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK ´

En ting jeg ikke helt forstår: hvem er du? Navn / køn? Det fremstår ikke af
din hjemmeside, heller ikke her?

Mvh
Anders

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-09-07 18:09

"Flerbrugermaskine" <ingen@mail.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> En ting jeg ikke helt forstår: hvem er du? Navn / køn? Det fremstår ikke
> [...]

Nej.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 05-09-07 10:25

> af din hjemmeside, heller ikke her?

> Nej.

Hmm sikket et svar, det gjorde mig meget klogere, og dig meget nemmere at
tage seriøst. Alle tiders

Mvh
Anders

Fra : Torben Scheel

Dato : 05-09-07 10:39

Flerbrugerkonto wrote:

> Hmm sikket et svar, det gjorde mig meget klogere, og dig meget nemmere at
> tage seriøst. Alle tiders

Ja, pas på - billerne er sikkert fake

--
vh
Torben

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-09-07 22:34

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> wrote in message

> Ja, pas på - billerne er sikkert fake
>
> --
> vh
> Torben

<Ironi ON> SÅ enormt!</Ironi OFF> ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs...

Fra : Michael Dahlberg

Dato : 05-09-07 10:56

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

>Hmm sikket et svar, det gjorde mig meget klogere, og dig meget nemmere at
> [...]

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstod grunden til dit spørgsmål , og at jeg
morede
mig over Aragorn's svar, der fuldt ud bekræftede, det du havde skrevet.

Jeg undrer mig over hvad Aragorn's identitet har med en billedreportage fra
Bakkelukningen at gøre. Tror du billederne har en anden værdi, hvis
fotografen
viser sig at være en 33 årig budistisk munk, end hvis hun er en 45 årig
hjemmegående husmor?

Venlig hilsen

Michael Dahlberg

Fra : Bongo

Dato : 05-09-07 12:40

> hun er en 45 årig
> hjemmegående husmor?

He he en 45 årig hjemmegående der interesserer sig for politi motorcykler.
Tja hvorfor ikke, jeg har set voksne mænd der flettede peddigrør.

Der kan være mange gode grunde til at have behov for at skjule sin
identitet. Personligt er jeg lærer og dermed en halv offentlig person. Jeg
må nogle gange se i øjnene at jeg bliver kigget i kortene af forældre
og/eller elever der ikke nødvendigvis bare er nysgerrige og ønsker noget
godt. Mit næsten unikke navn, vil hvis jeg ikke dækker mig, medfører at en
simpel søgning i Google ville medføre en total kortlægning af mine
interesser, vennekreds (sådan da), holdninger, sprogbrug etc. Altså en
indtræden i min privatsfære som jeg ikke ønsker og som kan gøre mig sårbar
iforhold til mit professionelle virke. Derfor eksisterer Bongo. Omvendt hvis
nogen vil mig noget er jeg lige her og kommer her ofte og en søgning i bl.a
bl.a vil hurtig afslører min identitet.

Vh Bongo
der har overvejet at kalde sig Michael fordi det virker kikset når folk til
træf pænt hilser med et "Bongo"? Eh Michael. :)

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 05-09-07 13:15

"Michael Dahlberg" <m.dahlberg@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg må indrømme, at jeg ikke forstod grunden til dit spørgsmål , og at jeg
> morede
> mig over Aragorn's svar, der fuldt ud bekræftede, det du havde skrevet.

Nej det kan jeg se.
Jeg spørger ikke pga. billederne, men pga. jeg har set Aragorns indlæg i
gruppen over længere tid og ofte har tænkt over, om man skal sige ham/hende
om personen... F.eks. når man mødes ved Skovsøen torsdag aften og f.eks.
spørger "har i set aragorns billeder i nyhedsgruppen? ....'Den' har godt
nok gjort det godt".

Kan godt være det bare er mig der er lidt gammeldags, men det er da rart at
vide hvem man skriver med er.. i det mindste bare kønnet

Mvh
Anders
(mand)

Fra : Jim Andersen

Dato : 05-09-07 14:02

Flerbrugermaskine wrote:
> og ofte har tænkt over, om man skal
> sige ham/hende om personen

Aragorn er et mandsnavn. Så du skal sige "ham". Også selvom personen bag
Aragorn i virkeligheden er en kvinde.

/jim
(barmfager blondine på 19 somre)

Fra : Flerbrugerkonto

Dato : 05-09-07 16:25

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Aragorn er et mandsnavn. Så du skal sige "ham". Også selvom personen bag
> Aragorn i virkeligheden er en kvinde.
>
> /jim
> (barmfager blondine på 19 somre)

Haha

Jeg skal nok lade være med at brokke mig.. kan næsten forstå på det, at jeg
er den eneste som lige får en dumt spørgsmål, og ikke holder kæft.

Mvh Anders

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-09-07 22:37

"Jim Andersen" <jba020@politiSLET.dk.invalid> wrote in message

> Aragorn er et mandsnavn. Så du skal sige "ham". Også selvom personen bag
> Aragorn i virkeligheden er en kvinde.
>
> /jim
> (barmfager blondine på 19 somre)

*Virrer koket med de gyldne zlangekrøller, plirrer med vipperne, og zer
blondt på alle de ztore, brutale mandfolk i gruppen* *fnihiz*
....ja, jeg chatter sgu for meget efterhånden...*gnæk*

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs...

Fra : Bongo

Dato : 06-09-07 05:57

> *Virrer koket med de gyldne zlangekrøller, plirrer med vipperne, og zer
> blondt på alle de ztore, brutale mandfolk i gruppen* *fnihiz*
> ...ja, jeg chatter sgu for meget efterhånden...*gnæk*

Tsk, tsk, hvor har du været? Arto?

Fra : Flerbrugermaskine

Dato : 06-09-07 08:30

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i en meddelelse

> Tsk, tsk, hvor har du været? Arto?

Arto er herre fedt. hvor kan man eller score 3 14 årige på 10 minutter? :P

Fra : Bongo

Dato : 06-09-07 11:52

> Arto er herre fedt. hvor kan man eller score 3 14 årige på 10 minutter? :P

Det vil jeg sgu da ikke ud med.

Fra : Anders Houmark

Dato : 07-09-07 00:00

"Bongo" <askfor@address.com> skrev i meddelelsen

> Det vil jeg sgu da ikke ud med.

HA! :D

--
Anders Houmark
www.AndersH.dk

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 05-09-07 22:33

"Flerbrugerkonto" <ingenm@il.dk> wrote in message

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

> Hmm sikket et svar, det gjorde mig meget klogere, og dig meget nemmere at
> [...]

Godt, så er alt jo i den skønneste orden.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs...*gnæk*

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 04-09-07 20:38

> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK - fårk, endnu en fuld dag på 4-5 timers søvn! Hvornår lærer jeg

Ja man må jo forvente en vis overmagt af BMV på en side af det navn Fine
billeder i øvrigt. Rart at se lidt derfra selvom jeg ikke havde lejlighed
til at deltage.

--
Arne Rohr Pedersen

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-09-07 21:07

"Arne Rohr Pedersen" <arne_rohr@privat.dk> wrote in message
-kåt-

> [...]
Fine
> billeder i øvrigt. Rart at se lidt derfra selvom jeg ikke havde lejlighed

Jojow.
Takker for rosen, så må du da være med til foråret?

Fra : Jørgen

Dato : 04-09-07 22:05

> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK - fårk, endnu en fuld dag på 4-5 timers søvn! Hvornår lærer jeg

Tak for billederne Aragon Elessar.
Høj kvalitet som sædvaneligt.

Prøv nu at komme tidligt hjem til Minas Tirith og få dig en god lang nats
søvn

Venlig Hilsen
"Gandalf (Gerdorf) the White"

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 04-09-07 22:54

"Jørgen" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
-klip...så er der to tilbage...*gnækker*

> [...]
> Høj kvalitet som sædvaneligt.
>
> Prøv nu at komme tidligt hjem til Minas Tirith og få dig en god lang nats

Jamen velbekomme, og tak - Gandy.
Og det der med søvn - tjah, man får nogle gode grineflip når man er
overtræt.
Især hvis man læser:
http://www.ealasaid.com/misc/vsd/
"The Very Secret Diaries - Fellowship of the Ring & The Two Towers."

Venlig hilsen

Aragorn_DK - som igen kommer for sent i seng...