Hvordan lukker man bedst luften ud.....
Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-09-07 18:51

..... af sommerens mange badedyr og andre
oppustede legesager, ungerne har muntret sig
med i haven over sommeren??
Syntes altid man bruger et hav af forskellige
kramme "greb" uden dog at få al luften ud.
Hvis der bare fantes en "dims" der kunne
suge AL luften ud af disse legesager.

Andersen [ 3650 ]
Smid brugere af SPAMFIGHTER i søen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 02-09-07 18:59

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> writes:

> [...]
> Syntes altid man bruger et hav af forskellige
> kramme "greb" uden dog at få al luften ud.
> Hvis der bare fantes en "dims" der kunne

Vi plejede at stoppe en tændstik ind i hullet og presse luften ud. Men
heller ikke det får ALT luften ud.

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Martin Bak

Dato : 02-09-07 19:00

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> [...]
> Syntes altid man bruger et hav af forskellige
> kramme "greb" uden dog at få al luften ud.
> Hvis der bare fantes en "dims" der kunne

Har du ikke en støvsuger?

Martin

Fra : Andersen [3650]

Dato : 02-09-07 19:26

> Har du ikke en støvsuger?

Hvis det er en rengøringsdims, så nej.
Nå jo så pyt
Det var ikke så tosset en ide.

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 19:43

Du kan faktisk få en lille billig (og en anelse støjende...) luftpumpe, der
både kan puste og suge.
Du kan så bruge den om foråret til at puste badedyrene op med og om
efteråret til at suge dem flade igen.
Pumpen kan bruges på 12 og 230 V. og sælges vistnok hos Harald Nyborg, men
sikkert også andre steder.
Den koster under 100,- kr.

Mvh. Per.

Fra : penta@panto.com

Dato : 02-09-07 19:46

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> .... af sommerens mange badedyr og andre
> oppustede legesager.....

Min billige luftpumpe kan suge når jeg sætter dysen i den anden ende.
Kan ikke huske hvor jeg købte den. Flere år siden.

venligst
P.N. Tagens

Fra : Mads

Dato : 02-09-07 20:08

On Sun, 2 Sep 2007 19:50:52 +0200, "Andersen [3650]" <siger@det.ikke>
wrote:

>.... af sommerens mange badedyr og andre
>oppustede legesager, ungerne har muntret sig
>med i haven over sommeren??

Har du prøvet med en syl ?

Fra : STIG RASMUSSEN

Dato : 02-09-07 20:12

Jysk har en pumpe til ca 150,00kr der kan begge veje

Fra : Jacob Andersen

Dato : 05-09-07 19:25

"STIG RASMUSSEN" <dorthe.b.rasmussen@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jysk har en pumpe til ca 150,00kr der kan begge veje

De har sågar en "tovejs" med indbygget batteri, det er rigtigt smart.
Mvh
Jacob

Fra : Ad Infinitum

Dato : 02-09-07 20:19