Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
redigere kameratiden (evt i piacasa)
Fra : rasmus carlsen

Dato : 03-09-07 20:22

Hejsa,

på en stribe billeder har kameraet glemt at putte datoen for knipsen med
billedet.

Hvordan kan man angive det? Gerne i picasa ...

ras

Fra : emj

Dato : 03-09-07 21:52

rasmus carlsen skrev:

>på en stribe billeder har kameraet glemt at putte datoen for knipsen med
>billedet.

Mon dog.
Kameraet glemmer ikke at lægge datoer i EXIF
Noget andet er, at du ikke kan få øje på den i Picassa, fordi datoen
står ovenover det hvide felt, som indeholder de øvrige oplysninger.
Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/

Fra : ksk

Dato : 04-09-07 12:11

> http://lamaguf.dk/

picasas HAJ

KsK

Fra : rasmus carlsen

Dato : 04-09-07 10:59

"emj" <emj@> skrev i en meddelelse

> [...]
> Noget andet er, at du ikke kan få øje på den i Picassa, fordi datoen
> står ovenover det hvide felt, som indeholder de øvrige oplysninger.

- går jeg under egenskaber står der:Kameratid: 00:00:0000 ... picasa sætter
dem i et helt forkert årstal

ras

Fra : emj

Dato : 06-09-07 02:16

rasmus carlsen skrev:

>- går jeg under egenskaber står der:Kameratid: 00:00:0000 ... picasa sætter
>dem i et helt forkert årstal

Det har jeg aldrig været udsat for. Jeg har derimod været udsat for at
jeg selv er kommet til at gemme et billede fra et andet
billedbehandlingprogram uden EXIF og så er der ikke meget for Picassa
at vise.

Hilsen emj
--
http://lamaguf.dk/