xshorts
Fra : Ole Michaelsen

Dato : 05-09-07 10:42

Nogen der kender et alternativ til X-shorts
(http://www.kalani.net/scuba/divegear/Xshorts.gif), der evt endda kan
købes i DK?

Så vidt jeg er orienteret sælger DiveRite dem ikke længere.

Formålet er lommer på en udlejningsvåddragt.

pft

-Ole

Fra : tz@cdnet.dk

Dato : 06-09-07 11:33

On 5 Sep., 11:42, Ole Michaelsen <nej...@til.spam> wrote:
> [...]
> købes i DK?
>
> Så vidt jeg er orienteret sælger DiveRite dem ikke længere.
>
> Formålet er lommer på en udlejningsvåddragt.

Hej Ole

Du kan kigge på www.scansub.dk i butikken under reservedele.
Det kan måske bruges

mvh
TZ

Fra : Ole Michaelsen

Dato : 06-09-07 16:25

tz@cdnet.dk wrote:

> Du kan kigge på www.scansub.dk i butikken under reservedele.
> Det kan måske bruges
>
> mvh
> TZ

Tak for forslaget. Det er lommer til at montere på harnesset og spænde
fast om låret. Det kan være jeg bliver tvunget til den løsning, men det
er "renere" med shortsne, synes jeg. Alternativt lave dem selv...

Fra : tz@cdnet.dk

Dato : 07-09-07 07:26

On 6 Sep., 17:24, Ole Michaelsen <nej...@til.spam> wrote:

> Tak for forslaget. Det er lommer til at montere på harnesset og spænde
> fast om låret. Det kan være jeg bliver tvunget til den løsning, men det
> er "renere" med shortsne, synes jeg. Alternativt lave dem selv...

Du har ret. Jeg tror bare ikke det bliver meget billigere hvis du selv
fremstiller dem. Men prøv og lad mig høre hvordan det gik.

mvh
TZ