CC3 ?
Fra : Autocadster

Dato : 04-09-07 18:08

Hejsa der i gruppen...

Spiller CC3 og det har ind til i går gået perfekt, men nu vil musen
ikke gå til højre :/

Musen (Logitech Revolution) virker stadigvæk perfekt i alt andet brug
på maskinen, det er kun i CC3 den kikser... nogen der har en ide til
hvad der er galt ?

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Bruno

Dato : 04-09-07 21:19

Autocadster wrote:
> [...]
>
> Musen (Logitech Revolution) virker stadigvæk perfekt i alt andet brug på
> maskinen, det er kun i CC3 den kikser... nogen der har en ide til hvad

Din PC tror du har en ekstra skærm, så der er langt ud til enden af
desktop og CC3 scroller først når ens mus når højre billedkant. Fjern
det ekstra skærm og problemet er løst, alternativt så er der
formodentlig en officiel løsning på spillets hjemmeside.

Mvh
Bruno

Fra : Autocadster

Dato : 05-09-07 22:41

Bruno sendte dette med sin computer:
> Din PC tror du har en ekstra skærm, så der er langt ud til enden af desktop
> og CC3 scroller først når ens mus når højre billedkant. Fjern det ekstra
> skærm og problemet er løst

Præcis jeg takker og bukker...

Skal man virkelig tage stik ud at sit tv hver gang der skal spilles ?

--
Venlig hilsen
Autocadster / 2620

Fra : Bruno

Dato : 06-09-07 11:09

Autocadster wrote:

> Skal man virkelig tage stik ud at sit tv hver gang der skal spilles ?

Jeg har kun spillet demoen, blev træt af at man ikke kunne zomme
ordentlig ud og få overblik, og der klarede jeg mig med at scrolle med
en tast. Man skulle mene problemet var udbredt nok til at der findes en
officiel løsning, men hvis du har kigget er det åbenbart ikke tilfældet.

Mvh
Bruno