Tip: "Gratis" Far Cry, Rayman og Prince of~
Fra : Bruno

Dato : 02-09-07 13:42

"Gratis" fordi de vist indeholder reklamer.

http://www.fileplanet.com/free_games.shtml

Mvh
Bruno

Fra : N.O.Svendsen

Dato : 02-09-07 15:45

"Bruno" <dont.use@this.address.ever> skrev i en meddelelse

> "Gratis" fordi de vist indeholder reklamer.
>
> http://www.fileplanet.com/free_games.shtml
>
> Mvh
> Bruno

Det er ikke gratis når det kræver at man betaler for en konto hos
fileplanet.

Fra : Bruno

Dato : 02-09-07 16:41

N.O.Svendsen wrote:

> Det er ikke gratis når det kræver at man betaler for en konto hos
> fileplanet.

Nu er FilePlanet altså bare et af de mange steder man kan hente
spillene. Vær dog lidt positiv!

Fra : Bufferzz

Dato : 03-09-07 14:22

> Nu er FilePlanet altså bare et af de mange steder man kan hente spillene.
> Vær dog lidt positiv!

Har du selv hentet det og spillet ?
Fx siger FarCry at jeg skal bu i USA for at spille.
Er reklamerne inde i spillet eller får man en masse adware på ens comuter ?

Ellers godt fundet - tror dog hellere jeg vil købe det for 74 kr
http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=65345

Fra : Bruno

Dato : 03-09-07 16:58

Bufferzz wrote:

> Har du selv hentet det og spillet ?

Nej, jeg købte det dengang det var nyt.

> Fx siger FarCry at jeg skal bu i USA for at spille.

Mon ikke der er en vej udenom - det plejer der at være.

> Er reklamerne inde i spillet eller får man en masse adware på ens comuter ?

Eftersom det er UBISOFT selv og ikke en tredie part som har stået for de
gratis udgaver, så tror jeg ikke der er adware eller noget da det ville
give dem en masse dårlig omtale.

> Ellers godt fundet - tror dog hellere jeg vil købe det for 74 kr
> http://spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=65345

Far Cry er bestemt 74.- værd hvis man ikke har spillet det. I mine øjne
er det et af de bedste FPS nogensinde, bedre end f.eks. HalfLife2.

Mvh
Bruno

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-09-07 17:25

Bruno wrote:

> Far Cry er bestemt 74.- værd hvis man ikke har spillet det. I mine
> øjne er det et af de bedste FPS nogensinde, bedre end f.eks.
> HalfLife2.
Jeg er tilbøjelig til at give dig ret - til dels
Men FarCry er nu lige så lineært som HL2 :)

Får man fat på en sniper så kan man skyde alle ned uden at AI træder til
Man skal indenfor en bestemt afstand før "alarmen" går

Personligt kan jeg bedre lide atmosfæren i HL2
Jow, jeg ved det HL2 er en interaktiv "film" :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Bruno

Dato : 03-09-07 19:32

Peter Lykkegaard wrote:

> Jeg er tilbøjelig til at give dig ret - til dels
> Men FarCry er nu lige så lineært som HL2 :)

Jeg synes ikke FarCry er helt så slem, men det er nu mest fordi der er
nogle meget store baner hvor man ligesom kan vælge flere måde at opnå
det samme på. Uanset så har du dog fat i et af de problemer som gælder
næsten alle FPS

Mit favorit FPS er Deus Ex som kan spilles på mange måder, eksempelvis
har jeg forsøgt at gennemføre uden at slå nogen ihjel, og så er friheden
alligevel ikke ubegrænset. Plus dets "AI" er tåbeligt.

Andre favoritter er NOLF, NOLF2 og så det ældgamle Terminator Future
Shock. I NOLF/NOLF2 har de snydt meget med scripts, blot er de nogle
gange rigtig gode og jeg husker f.eks. et gyldent øjeblik hvor en vagt
spottede mine fodspor i sneen mens jeg sad i et musehul

> Personligt kan jeg bedre lide atmosfæren i HL2
> Jow, jeg ved det HL2 er en interaktiv "film" :)

HL2 er ikke dårligt, jeg synes bare det er overvurderet og at det er
lidt synd mange har overset fx. NOLF og NOLF2.

Mvh
Bruno

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 03-09-07 21:21

Bruno wrote:

> HL2 er ikke dårligt, jeg synes bare det er overvurderet

Faktisk når det ikke HL til sokkeholderne mht gameplay

Jeg glæder mig til Black Mesa bliver frigivet
http://www.blackmesasource.com/

Jaja man har lov til at håbe :)

> og at det er lidt synd mange har overset fx. NOLF og NOLF2.

Nope ikke her :)
De to spil er rigtig underholdende

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Mads

Dato : 03-09-07 22:31

On Mon, 03 Sep 2007 20:32:07 +0200, Bruno <dont.use@this.address.ever>
wrote:

>HL2 er ikke dårligt, jeg synes bare det er overvurderet og at det er
>lidt synd mange har overset fx. NOLF og NOLF2.

Du har helt ret. Især NOLF2 er et utroligt flot spil med
mange timers underholdning.

mvh Mads

Fra : Peter T.

Dato : 04-09-07 01:39

Peter Lykkegaard udviste en rettidig omhu og skrev:

> Men FarCry er nu lige så lineært som HL2 :)

Det er de fleste FPS vist. Men HL2 formår ikke, at sænke sig fra den sump,
hvor spil er rigtig lineære. Mobs i HL2 *skal* resolut plaffes ned for at
komme videre i spillet, hvor FC indbyder til listesko eller regulært rush
over et stort område, hvor det er muligt. Det er naturligvis ikke i
bygninger, men "udenfor" ude i landskabet må jeg sige, at FC er HL2
*vanvittigt meget* overlegent og altid vil være det! Og den måde, som HL2
er bygget op på, gør det til et røvspil med ny grafik, som ellers hører
90erne til. :)

> Jow, jeg ved det HL2 er en interaktiv "film" :)

Nu må du holde! Her gradbøjes "interaktiv" virkelig, som var det en anden
reklame fra D:E:R, Leasy eller aldi, der forsøger, at sælge laptops. HL2
(og CF for den sags skyld) har aldrig nogensinde været interaktiv! Se min
ovenstående kommentar. :)

--
Peter T. - En god ven sagde "solidaritet er blevet et ord,
der står i en ordbog og ikke ret meget andet."

Husk det ved folketingsvalget til efteråret.

Fra : Ib Bo Nielsen

Dato : 03-09-07 17:16

> Har du selv hentet det og spillet ?
> Fx siger FarCry at jeg skal bu i USA for at spille.
> Er reklamerne inde i spillet eller får man en masse adware på ens comuter
> ?

Jeg har selv hentet Prince of Persia, og er igang med de andre.
Man skal bare oprette en account hvor man vælger U.S. som det land man er
bosiddende i.
Reklamerne er der når jeg starter spillet, nogle gange når jeg skal "save"
et spil. Jeg synes helt klart det er værd at downloade når det er gratis, og
så er reklamerne til at leve med.

Fra : Frandsen

Dato : 03-09-07 09:00

"N.O.Svendsen" <n.o.svendsen@get2net.dk> skrev i meddelelsen
> Det er ikke gratis når det kræver at man betaler for en konto hos
> fileplanet.

Det kan der så være noget om, men gratis stod trods alt også i
citationstegn.

Fra : Peter T.

Dato : 03-09-07 09:58

Bruno udviste en rettidig omhu og skrev:

> "Gratis" fordi de vist indeholder reklamer.

Mon ikke det er en test fra ubisoft, hvor de vil granske markedet for spil
med reklamer i stil med BF2142, der udgives af AE? For det er jo spil, der
har solgt rigtigt godt og stadig er et gensyn værd.

(Jeg er forøvrigt gået i gang med at gennemføre Far Cry på hårdeste level
for gud ved hvilken gang.) :)

Fra : Bufferzz

Dato : 10-09-07 11:49

Har agivet jeg bor i USA i min ubi.com bruger
- spillet vil stadig ikke installere pga. jeg ikke er i USA

Fra : Bufferzz

Dato : 10-09-07 12:06

Fik lige en mail fra ubi:

Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available
for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now
closed and it is no longer possible to play the games for free.