Parkering ved Forum? (OT?)
Fra : MRN

Dato : 04-09-07 09:43

Hejsa gruppe!

Jeg er en af de heldige der har billet til Boss'en den 8. december i
Forum
Jeg kommer fra Jydeland, så derfor vil jeg høre om der er nogen der kan
fortælle mig lidt om parkeringsforholdene ved Forum? Jeg HAR været inde
på deres hjemmeside, men jeg synes ærlig talt ikke den er særlig
informativ...
Så hvis der er en venlig sjæl der vil forklare mig lidt om ovenstående,
så ville jeg blive meget glad

Og undskyld hvis det er OT, men vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle
spørge

Mvh
MRN

Fra : -V-

Dato : 04-09-07 14:01

On 4 Sep., 10:42, MRN <h...@hvadtrorduselv.dk> wrote:
> [...]
> så ville jeg blive meget glad
>
> Og undskyld hvis det er OT, men vidste ikke lige hvor jeg ellers skulle

Parkér ved Høje Tåstrup St hvor der er masser af parkerinspladser, tag
et futtog og så en Metro, som holder ca 35 m fra Forum.
Det tager under en halv time at komme fra Høje Tåstrup Station til
Forum, og så sparer du parkeringsbesværlighederne.

Der er ret få parkeringspladser ved Forum.
Folk som ikke fatter at Metro er det fedeste parkerer de mest
latterlige steder, når der er koncert i Forum, og det går ud over os
lokale.

Gør dig ikke skyldig i samme forteelse.

-V-

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 04-09-07 16:41

-V- wrote:

> [...]
> Folk som ikke fatter at Metro er det fedeste parkerer de mest
> latterlige steder, når der er koncert i Forum, og det går ud over os

I gamle dage (sidste år) kunne man også parkere ude ved metro
stationerne på amager gratis, og så tage metroen ind til forum eller
hvor man skal. Dog ikke så fedt hvis det er på en hverdag og metroen
stopper om natten

Fra : iSteen

Dato : 04-09-07 14:55

On 4 Sep., 15:01, -V- <valdem...@gmail.com> wrote:
> Folk som ikke fatter at Metro er det fedeste parkerer de mest
> latterlige steder, når der er koncert i Forum, og det går ud over os
> lokale.

For nu at blive lidt i samme skure.
Jeg ved ikke lige hvor langt Forum ligger fra hovedbanegården - men
kan man ikke spadsere derfra til Forum, hvor langt er der ca.?
Kender et par stykker der tager toget til koncerten...

Fra : Allan Krautwald

Dato : 04-09-07 16:25

"iSteen" <isteen@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

kan man ikke spadsere derfra til Forum, hvor langt er der ca.?
Kender et par stykker der tager toget til koncerten...

Hvis de kommer med toget vestfra kører mange af togene videre til Østerport.
De står så af på Nørreport og tager Metroen et stoppested til Foum og har så
føromtalte 35 meter at gå...nemmere kan det ikke gøres.

Fra : -V-

Dato : 04-09-07 15:51

On 4 Sep., 15:54, iSteen <ist...@gmail.com> wrote:

> [...]
> kan man ikke spadsere derfra til Forum, hvor langt er der ca.?
> Kender et par stykker der tager toget til koncerten...

Man kan sagtens spadsere fra Hovedbanen til Forum - der er ca. 2 km,
og det er ultranemt at finde.

-V-

Fra : Jacob

Dato : 04-09-07 17:03

MRN wrote:
> Jeg kommer fra Jydeland, så derfor vil jeg høre om der er nogen der
> kan fortælle mig lidt om parkeringsforholdene ved Forum?

Nede på Åboulevarden ved Blågårdsgade ligger der et parkeringshus, 3
minutters gåtur til Forum. Bedre bliver det nok ikke.

Mvh Jacob

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-09-07 20:30

Jacob wrote:

> Nede på Åboulevarden ved Blågårdsgade ligger der et parkeringshus, 3
> minutters gåtur til Forum. Bedre bliver det nok ikke.

Hmm parkeringshusene på Nørrebro ikke et lidt blakket ry?

Hvis man skal parkere så tæt som muligt så er der underjordisk
parkeringskælder på Israels Plads
http://www.p-henvisning.dk/info.asp?2

Kort/ruteplaner
http://kortlink.dk/eniro/47h8
http://kortlink.dk/degulesider/47h9

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Robert Eriksen

Dato : 05-09-07 07:58

Peter Lykkegaard wrote:

> Hmm parkeringshusene på Nørrebro ikke et lidt blakket ry?

Nu behøver man altså heller ikke gøre Nørrebro værre end det er. Slet
ikke når det bare drejer sig om de par timer en koncert tager, og i et
P-hus der ligger tættere på søerne end på Runddelen.

P-huset er iøvrigt helt nyopført (vist ikke mere end nogle måneder siden
det blev færdigt)

/Robert

Fra : plykkegaard@gmail.co~

Dato : 05-09-07 12:47

Robert Eriksen wrote:

> Nu behøver man altså heller ikke gøre Nørrebro værre end det er.

Jeg tænkte nu ikke så meget på de autonome ballademagere ...

> Slet ikke når det bare drejer sig om de par timer en koncert
> tager, og i et P-hus der ligger tættere på søerne end på Runddelen.

P-huset ligger tæt på Murergården hvor ingen tør have en bil stående i
aften/nattetimerne

Lidt sjovt at man skal lægge i P-hus på den lokation når der er
rigeligt med pladser i nærheden
Parkeringskælderene under Murergården har stået halvtomme siden
bebyggelsen blev opført

Rapport om parkeringsanlæg på Nørrebro
http://www.norrebro.nu/projektarkiv/trafik/bedre_byrum_lettere_parkering/P-huse_strategi_IN.pdf

Anlæg står tomme blandt andet pga hærværk og tyverier
Da jeg boede i bydelen brugte vi Israels Plads når der var udsigt til
"fest" i gaden

Det er muligt at det nye P-hus kan opfylde de samme betingelser til
sikker parkering, men jeg vil ikke satse min bil på det før jeg har
set nogle statistikker

> P-huset er iøvrigt helt nyopført (vist ikke mere end nogle måneder siden
> det blev færdigt)

Det blev dog planlagt for mere end 20 år siden
Det går ikke så hurtigt i min gamle bydel

- Peter

Fra : Peter Westh

Dato : 05-09-07 15:23

<plykkegaard@gmail.com> skrev i en meddelelse
>Anlæg står tomme blandt andet pga hærværk og tyverier

"Det grønne P-hus" på hjørnet af Blågårdsgade og Åboulevarden er af samme
grund videoovervåget, og der er også vagter der patruljerer. Jeg ville ikke
have betænkeligheder ved at parkere der. Det koster 9 kr i timen. Og så
ligger det jo så tæt på Forum som man overhovedet kan komme. Men vær
opmærksom på, at det låses af kl. 24, medmindre man er fast kunde og har
adgangskort.

Læs mere på
http://www.europark.dk/default.asp?pageID=91&listItemID=630&ml1=&ml2=&ml3=

Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 05-09-07 17:04

Peter Westh wrote:

> "Det grønne P-hus" på hjørnet af Blågårdsgade og Åboulevarden er af
> samme grund videoovervåget, og der er også vagter der patruljerer.

Ok noget ala Israels Plads så
Det burde virke :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : iSteen

Dato : 05-09-07 16:42

On 4 Sep., 16:51, -V- <valdem...@gmail.com> wrote:

> Man kan sagtens spadsere fra Hovedbanen til Forum - der er ca. 2 km,
> og det er ultranemt at finde.
>
> -V-

Tak for det, folk har sikkert osse godt af den friske luft