Simpsons the movie (ingen spoilers)
Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 04-09-07 16:09

Der sker sjove ting under rulleteksterne også. Så hvis du forlader
biografen når rulleteksterne kommer på så går du glip af noget.

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-09-07 19:46

Martin Mose Larsen skrev:

> Der sker sjove ting under rulleteksterne også. Så hvis du forlader
> biografen når rulleteksterne kommer på så går du glip af noget.

Ja. Der var en, der havde nævnt det i en bisætning her i gruppen, før
jeg så den, og det var jeg glad for. Men den aften i Empire var der nu
rigtig mange, der nåede at gå, vel også fordi biografen lidt
ubetænksomt tændte lysene i salen med det samme, hvilket mange tager
som signal til at gå. Man må sige, at filmen virkelig driller -
rulleteksterne til en tegnefilm er lange, og man bliver flere gange
narret til at tro, at nu kommer der ikke mere.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 12-09-07 22:27

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Man må sige, at filmen virkelig driller - rulleteksterne til en tegnefilm
> er lange, og man bliver flere gange narret til at tro, at nu kommer der

Ser man film om eftermiddagen i en øde biograf og breder sig med slikposer
på gulvet, er det rart at lyset tændes så man kan finde tingene.

Rulletekster bør samle sine overraskelser tidligt - folk kan læse navnene på
nettet.