14 dage under vandet
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 04-09-07 13:14

Hejsa

Jeg vil også med:

http://nyhederne.tv2.dk/video/player.php/nodeId-8147241.html

Jeg trænger til at kede mig

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 04-09-07 13:51

On 4 Sep., 14:13, Lars Skov-Dethlefsen <l...@skov-dethlefsen.dk>
wrote:
> Hejsa
>
> Jeg vil også med:
>
> http://nyhederne.tv2.dk/video/player.php/nodeId-8147241.html
>
> Jeg trænger til at kede mig
>
> Mvh
> Lars Skov-Dethlefsen

Jeg snupper også en billet, der er vel ingen kunst i det, der er jo et
par rare hunner med

Fra : Kirsten

Dato : 04-09-07 15:53

Tro ikke at kvinder bliver lettere at være sammen med
bare fordi de har været 14 dage under vand

/Kirsten

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 04-09-07 16:43

Kirsten wrote:
> Tro ikke at kvinder bliver lettere at være sammen med
> bare fordi de har været 14 dage under vand

Nope... når man tænker på hvordan (nogle) kvinder bliver efter en uges
tur på kutteren... så 14 dage på endnu mindre plads... yikes

Thomas

Fra : Kirsten

Dato : 04-09-07 17:43

Ha-ha!

Hende har jeg heldigvis ikke været på tur med

Fra : Thomas Andersen

Dato : 04-09-07 17:55

Eeeeh ??? det var da noget mærkeligt noget. 14 dage er da ikke noget,
hverken en nyhed eller særlig lang tid eller dybt.

Underlige franskmænd.....

---
Mvh. Thomas Andersen
www.dykkerservice.dk
Dansk Dykkerservice

Fra : Kirsten

Dato : 04-09-07 19:49

Jeps - de var altså også italienere......

Men der er vel ikke noget nyt i metoden. Det har vel
været gjort før, ikk'??

Fra : Seerup

Dato : 04-09-07 20:18

| Jeps - de var altså også italienere......
|
| Men der er vel ikke noget nyt i metoden. Det har vel
| været gjort før, ikk'??

Jeps, Yves Jacques Costeau lavede et undervandshabitat "Conshelf" (forkortet af:
Continental Shelf Station) tilbage i 1960'erne.
Conshelf II ligger stadig på revet "Shaab Rumi" nord for Port Sudan. (Google)

Måske man skulle den vej ad....... :o/

Seerup

Fra : Kirsten

Dato : 04-09-07 20:48

Niks - der er sgu for langt til IKEA derfra )

Med mindre....... kan der indrettes bryggerier dernede???

Jeg synes nok jeg huskede et eller andet om det.

Sad netop og læste klimarapporter (i forbindelse med skolen = jeg er ikke
nørd)
og meget tyder da på at vi må overveje alternativer. Inden så længe få vi da
for
alvor våde fødder.

Tænk sig at have papegøjefisk i forhaven i stedet for gråspurve........

/Kirsten

Fra : Seerup

Dato : 04-09-07 20:58

| Tænk sig at have papegøjefisk i forhaven i stedet for gråspurve........

Bare de så ikke opfører sig ligesom duerne >

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 05-09-07 15:33

Hejsa

> [...]
> nørd)
> og meget tyder da på at vi må overveje alternativer. Inden så længe få vi da

Så længe det 'bare' ikke er indlandsis går det jo nok. Det kunne da
være fedt at lave isdyk fra den lidt tyndere Aktis

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Thomas

Dato : 10-09-07 13:33

On 4 Sep., 21:48, "Kirsten" <1HTXkirsten...@aalborgdyk.dk(fjern 1HTX)>
wrote:
> [...]
> for
> alvor våde fødder.
>
> Tænk sig at have papegøjefisk i forhaven i stedet for gråspurve.........

Snakker vi undergæret eller overgæret ?