Webasto motor/kabine og vinterpause
Fra : JMN

Dato : 02-09-07 11:30

Hej med jer

Fik ny bil i februar 2006 og fik ved samme lejlighed sat en Webasto
motor/kabinevarmer i, dejligt. Dog har jeg det problem at når vinteren er
slut og jeg dermed ikke bruger den, kan den ikke starte igen. Kan det være
rigtigt den skal bruges jvnligt året rundt - gør I det?

Nu ville jeg i går prøve den af, og nej den ville ikke.

Er det normalt eller skal jeg bare retur til de ansvarlige der har sat den
i?

vh.
Jørgen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-09-07 12:46

> Kan det være
>rigtigt den skal bruges jvnligt året rundt - gør I det?

Hmm ja vi bruger selvfølgelig fyret året rundt... Der er ikke noget
bedre end en motor med kølevandet på rette temp

Bruger du fyret for, at få varm kabine eller fordi du kan lide din
motor? Håber da mest på det sidste ;)

>Er det normalt eller skal jeg bare retur til de ansvarlige der har sat den
>i?

Vores installatør siger vi skal bruge det jævnligt. Og da det bliver
brugt 2 gange dagligt har der ikke været nogen problemer.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : JMN

Dato : 02-09-07 13:11

Hej Martin

Ja, det er da begge dele

Men indrømmet, den bliver ikke brugt i sommerperioden.

Hvad så for at få den kickstartet igen? Skal jeg en tur forbi den forhandler
hvor jeg fik den installeret?

vh.
Jørgen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-09-07 13:51

>Ja, det er da begge dele

Lidt luksus er man vel

>Men indrømmet, den bliver ikke brugt i sommerperioden.

Det skulle du tage, at gøre - bare lige 10-15min inden du kører så er
dit vand dejlig varmt.

>Hvad så for at få den kickstartet igen? Skal jeg en tur forbi den forhandler
>hvor jeg fik den installeret?

Det lyder som en tur forbi ham. Hvis han er ligesom min montør så
koster det dig intet - en del af den normale service. Så prøv om ikke
det lige er en nem løsning der kan klares på 5 min. hos ham.

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-09-07 13:08

On Sun, 2 Sep 2007 12:30:06 +0200, "JMN" <jalidreng@jalidreng.dk>
wrote:

> [...]
>
>Nu ville jeg i går prøve den af, og nej den ville ikke.
>
>Er det normalt eller skal jeg bare retur til de ansvarlige der har sat den

Det skal køre en halv times tid én gang om ugen. Det skal din aircon
også.

Starter du dem samtidigt, har du en herlig slåskamp.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Lund

Dato : 03-09-07 19:10

Hej
Prøver du at starte den med fjernbetjening. Måske skal den programmeres
eller et nyt batteri i fjernbetjeningen.

Mvh. Torben