Arrrgh - pis en ridse i min nye metallak
Fra : Peter eller Line

Dato : 02-09-07 04:05

Hej alle

Konstaterede en lille bitte ridse i min nye bil´s metallak. Det ligner en
fuld person der har stødt imod med en lynlås, men summa sumarun så er der nu
et brud i min sølvgrå metallak.

Hvad kan/skal/bør jeg gøre? Mener jeg hørte noget om en "lappestift", men er
lidt på herrens mark :(

Venligst
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 09:11

"Peter eller Line" <peterline@mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> nu et brud i min sølvgrå metallak.
>
> Hvad kan/skal/bør jeg gøre? Mener jeg hørte noget om en "lappestift", men

Lær at leve med den.
Det kan kun blive værre med tiden.
En bil blir' udsat for lidt af hvert, og skal man
ærgre sig hver gang, får man travlt.
Men prøv en original lakstift
og et kraftigt polermiddel bagefter..
Eller få det lavet professionelt og få
rigtig fred i sjælen.

Fra : Jesper

Dato : 02-09-07 09:44

Hvis den ikke er for dyb eller stor ville jeg prøve forsigtigt med en
slibepasta (feks.
http://thansen.dk/product.asp?c=1205563814&n=1227177116&pn=1227191972) -
ellers ville jeg nopk lære at leve med den. Hvis den er helt nede i
metallet skal der selvfølgelig noget lak i den :(

Jesper

Fra : Jan Pedersen

Dato : 02-09-07 16:02

> Konstaterede en lille bitte ridse i min nye bil´s metallak. Det ligner en
> fuld person der har stødt imod med en lynlås, men summa sumarun så er der
> nu et brud i min sølvgrå metallak.

Hvordan kan du se på ridsen at det er en fuld person der har udrettet
skaden, har nemlig også en ridse i min bil men kan ikke se på den, hvem der
har lavet den...

\Jan

Fra : penta@panto.com

Dato : 02-09-07 20:04

"Jan Pedersen" <spas@kirketerpsvej.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan kan du se på ridsen at det er en fuld person der har udrettet
> skaden, har nemlig også en ridse i min bil men kan ikke se på den, hvem
> der har lavet den...

Altså ! - en ædru person laver en lige ridse - en fuld laver en slingrende!

;-p
PE