Kolonner i Word
Fra : Henrik

Dato : 04-09-07 09:29

Hej
Jeg har lavet et word dolument med flere kolonner og rækker. I de
enkelte rækker kan der være forskelligt antal kolonner. Efter at have
arbejdet med dokumentet i gennem længere tid, begynder det nu "at
skride". Dvs. at højre kolonne-kant går ud over arket. Mit spørgsmål
er: Kan jeg "fastfryse" højre kolonne kant, så den ikke "skrider"? Det
er vigtigt, at jeg stadig kan lave forskelligt antal kolonner i de
enkelte rækker.
På forhånd tak
Henrik

Fra : Marianne

Dato : 13-09-07 10:48

"Henrik" <henrikhoveandersen@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Det tror jeg ikke du kan. Du kan angive tabelbredden og kolonnebredden, men
hvis du har ord i kolonnen, som er for lange i forhold til kolonnebredden,
så skrider det.

Det kan hjælpe at skrive med mindre skrift eller/og at slå orddeling til.

mvh
Marianne