Hvad går der galt
Fra : Ad Infinitum

Dato : 04-09-07 06:37

Prøver lige i denne gruppe.

En bekendt til mig har købe Ship simolator 2008.

Har selv 2006 udgaven, og der virker alt flot flot, havet er blåt osv. Men
da vi indstalerede 2008 så sker der følgendene.

Havet bliver til kvardrater som er hvide, men tvær streg igennem. og det er
total umuligt at lave om på det. Har rodet med diverse indstillinger for
spillet, men nej det hjælper ikke.

Men min maskine æder alle andre spil jeg smider i den uden problemer.

P4D 3,2 Ghz
3 GB ram
256 mb ddr grafikkort AGP 8x

Fra : sls\(2770\)

Dato : 04-09-07 10:03

"Ad Infinitum" <nop@nop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Havet bliver til kvardrater som er hvide, men tvær streg igennem. og det
> er total umuligt at lave om på det. Har rodet med diverse indstillinger

Kender ikke spillet, men prøv at opdater driverene til dit grafikkort, hvis
du ikke allerede kører med nyeste?

// Sid