Hjælp off topic
Fra : Bandit

Dato : 09-07-01 22:27

Hvordan kan det være jeg ikke kan finde dk.binare nu jeg er kommet over til
tele dk bredbånd
(undskyld at jeg skriver her men jeg kan ligesom ikke spørge i dk.binare)
Mvh
Bandit

--
http://hjem.get2net.dk/BANDIT-600

Fra : D@n

Dato : 09-07-01 22:22

> Hvordan kan det være jeg ikke kan finde dk.binare nu jeg er kommet over
til
> tele dk bredbånd

De binære grupper findes mig bekendt ikke på TeleDanmarks server, ej heller
på Auc, så hvor der ellers en en mulighed hvis man er koblet op v.h.a TDC
kunne jeg også godt tænke mig at vide !!!!!!!!!!

Dan

Fra : Jes Vestervang

Dato : 09-07-01 23:13

D@n <sota@image.dk> skrev i en

> [...]
> på Auc, så hvor der ellers en en mulighed hvis man er koblet op v.h.a TDC
> kunne jeg også godt tænke mig at vide !!!!!!!!!!

Psst... Hent en patch til din OE så den ikke skriver Sv: men Re: på
the.subnet.dk/oefix.exe
Folk der bruger sunsite.auc.dk som newsserver kan ikke se Svvar :-/
--
mvh Jes Vestervang
ICQ#21146256 - DMCN#506 - http://the.subnet.dk

Fra : Claus Rittig

Dato : 09-07-01 23:37

"Jes Vestervang" <jesvj2@mailme.dk> skrev i en meddelelse

> Psst... Hent en patch til din OE så den ikke skriver Sv: men Re: på
> the.subnet.dk/oefix.exe
> Folk der bruger sunsite.auc.dk som newsserver kan ikke se Svvar :-/

Korrekt, jeg kan ikke se hans posting.
Der er også enkelte der poster i HTML, det kan jeg heller ikke se.
Pyt, jeg nøjes med resten...

Rittig

Fra : Brisse

Dato : 10-07-01 12:29

Prøv "test.news.tele.dk" der har jeg fundet de binære grupper

Fra : Claus Rittig

Dato : 10-07-01 15:31

"Brisse" <Brisse@Pedersen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv "test.news.tele.dk" der har jeg fundet de binære grupper
>

> Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in message

Det svar er vist kommet på afveje?
Og hvordan er det nu det er med citering...?

Rittig

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 10-07-01 12:48

"D@n" <sota@image.dk> skrev >
> [...]
TDC
> kunne jeg også godt tænke mig at vide !!!!!!!!!!

news.darenet.dk har dem, men det er begrænset, hvor længe meddelelserne
bliver gemt.

Susanne

Fra : MikkelFJ

Dato : 09-07-01 22:55

"Bandit" <bandit@get2net.dkfjerndette> wrote in message
> Hvordan kan det være jeg ikke kan finde dk.binare nu jeg er kommet over
til
> tele dk bredbånd
> (undskyld at jeg skriver her men jeg kan ligesom ikke spørge i dk.binare)

Jeg kan heller ikke se den - sidder på en Pro@ccess ADSL link. Nu kunne jeg
lige forestille mig nogle misbruge deres adgang til dk.binaer, men det
virker som om nyhedsgrupperne dukker op og forsvinder i takt med tidevandet.
Jeg har skrevet til hostmaster om een gruppe der forsvandt, men har hverken
fået svar eller gruppen tilbage.

Mikkel

Fra : Jakob

Dato : 10-07-01 10:01

"MikkelFJ" <mikkelj-anti-spam@post1.dknet.dk> wrote in message
> [...]
tidevandet.
> Jeg har skrevet til hostmaster om een gruppe der forsvandt, men har

Der sker vist nogle omlægninger fortiden - prøv tele.internet.news-service -
rygterne vil vide at news.test.tele.dk har de binære grupper.

--
jakob::zx-6r