Elvis Presley/Are you lonesome tonight (la~
Fra : Ukendt

Dato : 01-09-07 18:55

Kan det virkelig passe at jeg ikke kan finde denne version på nettet. Det
skal være en original optagelse, og ikke bare musikken med still-billeder
til.

--
Michael

Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Fra : Per Hansen

Dato : 01-09-07 19:29

"Trekroner" <xx> mentioned this

> Kan det virkelig passe at jeg ikke kan finde denne version på nettet.
> Det skal være en original optagelse, og ikke bare musikken med
> still-billeder til.

Prøv nogle af dem her:
http://video.google.com/videosearch?q=%22Are+You+Lonesome+Tonight%22

--
Per Hansen

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-07 21:19

Per Hansen wrote:
> Prøv nogle af dem her:
> http://video.google.com/videosearch?q=%22Are+You+Lonesome+Tonight%22

Nope. _Har_ kigget på youtube

Fra : Max

Dato : 01-09-07 21:28

Hej Trekroner

> Nope. _Har_ kigget på youtube

Du har ikke kikket særligt godt

http://www.youtube.com/watch?v=rawGKd2wxiU

--
Mvh Max

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 01-09-07 22:04

Max wrote:

> Du har ikke kikket særligt godt
> http://www.youtube.com/watch?v=rawGKd2wxiU

Det er ikke den rigtige version :)

Jeg vil tro at den version Trekroner leder er fra '69
Koncerten blev desværre ikke filmet (svjv)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 06:37

Max wrote:
> Du har ikke kikket særligt godt
>
> http://www.youtube.com/watch?v=rawGKd2wxiU

Jow jow, jeg _har_ kigget særligt godt. _Hør_ den rigtige version her:

http://www.anelvisfan2001.com/AreYouLonesomeTonight.html

Den trækker et smil hver gang.

Fra : Malene

Dato : 03-09-07 18:33

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse

> [...]
> Michael
>
> Brugt pige- og drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/boernetoej
> 25% rabat på tøjbestillinger over kr. 300.-

Jeg bliver altid lidt trist, når jeg hører den. Han var faktisk, så vidt jeg
har hørt, helt ude i tovene, da han optrådte Han kunne simpelt hen ikke
finde ud af at synge den. Trist!

Fra : Ukendt

Dato : 03-09-07 20:03

Malene wrote:
> Jeg bliver altid lidt trist, når jeg hører den. Han var faktisk, så
> vidt jeg har hørt, helt ude i tovene, da han optrådte Han kunne
> simpelt hen ikke finde ud af at synge den. Trist!

Hvad mener du med at han ikke kunne finde ud af at synge den?

Ved du overhovedet hvorfor han grinede?

Fra : Dennis Nielsen

Dato : 03-09-07 23:46

> Hvad mener du med at han ikke kunne finde ud af at synge den?

Det er ikke den version, hvor han er ude i tovene... der hvor det går galt
er fra 1977

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-09-07 13:55

Trekroner skrev:

>Ved du overhovedet hvorfor han grinede?

Fordi at han ikke var professionel nok til at ignorere alt omkring sig
mens der blev arbejdet. et sørgeligt tilfælde af en person der af
uforklarlige grunde har opnået noget nær gudestatus.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 04-09-07 14:12

Hej Ivan

> Fordi at han ikke var professionel nok til at ignorere alt omkring sig
> mens der blev arbejdet. et sørgeligt tilfælde af en person der af
> uforklarlige grunde har opnået noget nær gudestatus.

Uha, det er vel kun et plus for ham at han trods alt godt kunne
se det morsomme i situationen. Man behøver jo nødvendigvis
ikke at blive kold og umenneskelig fordi man er proffesionel.

--
Mvh Max

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 04-09-07 15:25

Ivan V. Klattrup wrote:

> Fordi at han ikke var professionel nok til at ignorere alt omkring sig
> mens der blev arbejdet. et sørgeligt tilfælde af en person der af
> uforklarlige grunde har opnået noget nær gudestatus.

du er da en klaphat af format... du er tæt på at blive plonket herfra da...

Rasmus
sorry mom:
http://www.youtube.com/watch?v=KaHm1ecBCgw

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-09-07 15:29

Rasmus M. Jensen skrev:

>du er da en klaphat af format... du er tæt på at blive plonket herfra da...

Åhh så giv mig da plonket i stedet for at hyle om det, din lille nar.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 04-09-07 15:40

Ivan V. Klattrup wrote:

> Åhh så giv mig da plonket i stedet for at hyle om det, din lille nar.

*PLONK*
*PLONK*
*PLONK*
*PLONK*
*PLONK*

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-09-07 15:46

Naren skrev:

>PLONK
>PLONK
>PLONK
>PLONK
>PLONK

tak, så slipper jeg da for at læse dit tuderi over mine indlæg.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-09-07 15:51

Ivan V. Klattrup <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> Fordi at han ikke var professionel nok til at ignorere alt omkring sig
> mens der blev arbejdet. et sørgeligt tilfælde af en person der af
> uforklarlige grunde har opnået noget nær gudestatus.

hmmm, det gør ham bare til en robot .. ikke en kunster ...

/thomas

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 04-09-07 20:35

Ivan V. Klattrup wrote:

> Fordi at han ikke var professionel nok til at ignorere alt omkring sig
> mens der blev arbejdet.

Hvis jeg vil have den præcise studieversion så er det en del billigere blot
at smide DVD'en i afspilleren
Hvis man vil have oplevelser så skal man ud i verdenen

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 03-09-07 21:24

Malene wrote:

> Jeg bliver altid lidt trist, når jeg hører den. Han var faktisk, så
> vidt jeg har hørt, helt ude i tovene, da han optrådte Han kunne
> simpelt hen ikke finde ud af at synge den. Trist!

nope... du tager fejl...
elvis grinede pga. han selv ændrede teksten fra
"do you gaze at your doorstep and picture me there"
til
"do you gaze at your _ballhead_ and whish you had hair"

hvorpå en skaldet mand rejser sig blandt publikum og begynder at synge
med...

desuden elskede elvis at gøre lidt grin med recitations-stykket...
engang blev det bl.a. til: "bla bla bla... bla bla... plus tax! bla bla...
" hehe... det er sgu da meget sjovt...

hvis manden ikke kunne finde ud af at synge den ville han jo nok ikke
optræde med netop det nummer...

Fra : Max

Dato : 03-09-07 21:58

Hej Rasmus

> elvis grinede pga. han selv ændrede teksten fra
> "do you gaze at your doorstep and picture me there"

Og så de juhu piger i baggrunden, de er bare for
meget i det nummer.

--
Mvh Max

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 03-09-07 22:01

Max wrote:
> Hej Rasmus

> Og så de juhu piger i baggrunden, de er bare for
> meget i det nummer.

jepper... fatter ik en eller anden ik lige diskret fik sagt "shut up" til
dem...
juhu piger som i "the sweet inspirations"... hehe...

Fra : MRN

Dato : 04-09-07 10:30

> Og så de juhu piger i baggrunden, de er bare for
> meget i det nummer.

Da jeg gik på gymnasiet havde vi besøg af en af de (mandlige)
korsangere, der er med på lige præcis den optagelse fra Las Vegas. Han
spillede noget guitar og sang nogle Elvis sange - han var skide go!!!

Nå, men efter 'koncerten' gik jeg op til ham for at få hans autograf,
og så spurgte jeg ham hvorfor Elvis ikke kunne holde med at grine igen!
Og han sagde, som en rigtig nok skrev, at det var det med den skaldede
mand han begyndte at grine af. Men grunden til han bliver ved er rigtig
nok juhu-pigerne der bliver ved med deres juhu. Dem og orkestret
havde nemlig fået besked på at de skulle blive ved med at synge/spille
lige meget hvad

Mvh
MRN

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 04-09-07 13:53

MRN wrote:

> [...]
> ved er rigtig nok juhu-pigerne der bliver ved med deres juhu. Dem
> og orkestret havde nemlig fået besked på at de skulle blive ved med

hehe... ja det er vist også sådan jeg egentlig har hørt historien... men din
kilde må antages at være absolut af bedste karakter...
var det Sherril Nielsen?

Fra : MRN

Dato : 06-09-07 08:24

> hehe... ja det er vist også sådan jeg egentlig har hørt historien... men din
> kilde må antages at være absolut af bedste karakter...
> var det Sherril Nielsen?

Jeg kan desværre ikke huske hvad han hedder, det er efterhånden seks år
siden. Jeg har stadig autografen men de kragetæer kan jeg heller ikke
tyde Men jeg kan da lige prøve at se om jeg kan uploade et billede

Mvh
MRN

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 06-09-07 08:46

MRN wrote:

> [...]
> år siden. Jeg har stadig autografen men de kragetæer kan jeg heller
> ikke tyde Men jeg kan da lige prøve at se om jeg kan uploade et

cool... prøv det...

Fra : Rasmus M. Jensen

Dato : 05-09-07 23:12

Rasmus M. Jensen wrote:

> desuden elskede elvis at gøre lidt grin med recitations-stykket...
> engang blev det bl.a. til: "bla bla bla... bla bla... plus tax! bla
> bla... " hehe... det er sgu da meget sjovt...

her er den omtalte "plus tax!"... hehe... fik lige smidt den på youtube...
http://www.youtube.com/watch?v=dSeTA3549So

Fra : Morten Steen

Dato : 07-09-07 09:38

> Jeg bliver altid lidt trist, når jeg hører den. Han var faktisk, så vidt
> jeg har hørt, helt ude i tovene, da han optrådte Han kunne simpelt hen
> ikke finde ud af at synge den. Trist!
> Mvh

Den her optagelse er fra 1969. På det tidspunkt var Elvis i noget nær sit
livs form. Han dyrkede kampsport, og var helt på toppen. Vi skal en del år
længere frem, før det begynder at blive tragisk.
Den her udgave er bare top-herlig! :D

Morten

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 01-09-07 23:03

Trekroner skrev:

>Kan det virkelig passe at jeg ikke kan finde denne version på nettet.

Ja, ellers havde du nok ikke spurgt efter den.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk