hvis nogen ikke har set den :-)
Fra : Winther

Dato : 31-08-07 12:27

Fra : Tove Krieger

Dato : 31-08-07 13:48

Winther wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=pgWD6F-paE4&mode=related&search=
>
> Imponerende hvad en hund kan lære...

Hold da helt op Winther, jeg er vildt imponeret. Det er simpelthen
utroligt, at den kan finde ud af alle de øvelser og udføre dem til
perfektion. Skøn vovse og en helt fantastisk træner. Hun kan bare
"det der".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 31-08-07 14:44

"Winther" <nobody@home.dk> writes:

> Imponerende hvad en hund kan lære...

Sikket en kuet og undertrykket hund! :)

At den kan holde balancen med sådan en glad logrende hale.

På vores hvalpekursus, skulle vi også lære hvalpen at gå i otte-taller
mellem vores ben. Det fangede Siri hurtigt og det er stadig hendes
måde at hilse og vise glæde på. Problemet er bare, at Siri nu er 85 cm
høj og vejer 73 kilo. Jeg er 166 cm, så gæt om det sommetider ender
med en gang kluddermutter. Og hun har altså stadig ikke fattet
konceptet i nederdele...

Mvh Trine

--
Overnatning for op til fire personer i egen lejlighed. Hunde er velkomne.
Butik med kurve, frostsikre stentøjsfigurer, brugskunst og meget mere.

Fra : Hm

Dato : 31-08-07 15:53

> [...]

Det var dog noget af det flotteste jeg har set, fik en hel klump i halsen.
jeg bryder mig ellers ikke om dog dancing,

Hanne/ som vist skal til at træne lidt mere

Fra : Winther

Dato : 31-08-07 21:15

> [...]
> høj og vejer 73 kilo. Jeg er 166 cm, så gæt om det sommetider ender
> med en gang kluddermutter. Og hun har altså stadig ikke fattet

Lærte også engang en schæfer jeg havde at springe op på ryggen når jeg
bøjede mig lidt, skulle bruges hvis hunden skulle med op af en stige osv,
men hver gang nogen vendte ryggen til, så sprang hun op, den er også svær at
aflære når de synes det er så sjovt....

Fra : Leyna

Dato : 01-09-07 07:34

On Fri, 31 Aug 2007 15:44:03 +0200, Trine Kornum Christiansen
<news@trinekc.dk> wrote:

> [...]
>høj og vejer 73 kilo. Jeg er 166 cm, så gæt om det sommetider ender
>med en gang kluddermutter. Og hun har altså stadig ikke fattet

Jeg kan altså sagtens se billedet he, og selvom du havde været større,
så tror jeg stadig det var endt i skuddermudder. *GG*
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Gamle

Dato : 01-09-07 14:26

Winther wrote:
> http://www.youtube.com/watch?v=pgWD6F-paE4&mode=related&search=
>
> Imponerende hvad en hund kan lære...

Ja og imponerende hvad en hund kan få et menneske til

Mvh.
Torben

Fra : Søren LH

Dato : 02-09-07 13:35

"Gamle" <cfs4808a@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Ja og imponerende hvad en hund kan få et menneske til

Bestemt, ikke mindst når jeg tænker på hvad min hund får mig til.......

Fra : x Vuf x

Dato : 04-09-07 02:33

On Fri, 31 Aug 2007 13:27:10 +0200, "Winther" wrote:

>http://www.youtube.com/watch?v=pgWD6F-paE4&mode=related&search=

>Imponerende hvad en hund kan lære...

Tak for synet. Det er altid dejligt at se glade hunde.

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi