U 194 Whiskey class sub
Fra : Thomas Andersen

Dato : 01-09-07 17:14

Hejsa NG

Jeg tænkte at der måske var nogen der kunne tænke sig at se lidt video fra
en sovjettisk whiskey class ubåd - samme type som den der gik på et skær i
Sverige for mange år siden.

http://www.dykkerservice.dk/erhvervsdykker_u194.htm

--
Mvh. Thomas Andersen
www.dykkerservice.dk

Fra : Johnny Christensen

Dato : 01-09-07 18:57

"Thomas Andersen" <dykkerservice@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en sovjettisk whiskey class ubåd - samme type som den der gik på et skær i

Det var da en utrolig mængde lys I er i stand til at fange på 30m og
farverne ser også rimeligt normale ud. Der er næsten ikke nogen grøn toning.
Hvad for et kameratype bruger du til det ?
Er det et af de maskekameraer som Jørgen Hansen laver?

mvh
Johnny

Fra : Thomas Andersen

Dato : 01-09-07 23:27