Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
Godt råd ønskes til køb af nyt grafikkort
Fra : Thomas Antonsen

Dato : 01-09-07 14:41

Min datter har fået SIMS 2, og så rækker mit Matrox P650 ikke længere, så
der skal nyt grafikkort til.

På æsken til spillet står der følgende om minimumskonfig til grafikkort:

NVidia Geforce 2 GTS eller ATI Radeon 8500 eller større. Skal understøtte
T&L, hvad end det så er?

Kortet skal sidde i et SFF kabinet, så det skal ikke være større end højst
nødvendigt, sådan rent fysisk, og det må gerne være passivt kølet.

Så hvad er det så jeg skal sætte penge i, for at kunne imødekomme de
hardware krav?

MVH Thomas

Fra : Thomas Antonsen

Dato : 01-09-07 15:05