Winamp 2.76 Full.
Fra : Bangsbo

Dato : 09-07-01 21:34

Hej ...

Er der andre ind mig der har haft problemer med at downloade
Winamp 2.76 ligger den nu til fri Download på min hjemmeside.

Under menuen Download

http://home19.inet.tele.dk/gydum/index.htm

Med venlig hilsen
Bangsbo

Fra : Hans Møller

Dato : 09-07-01 23:03

Nope, det gik fint for mig.

Fra : Erik P.

Dato : 09-07-01 23:43

Hans Møller skriver ...

> Nope, det gik fint for mig.

Fint Hans - som du kan læse har jeg ikke haft andet ind vrøvl.

Med venlig hilsen
Bangsbo
--
Om en sjofel historie er sjov kommer an på hvem der er fortæller.
sådan er det også med OT på det danske Usenet - hvilket kan læses

Fra : Betina Young Anderse~

Dato : 10-07-01 08:18

In article <3b4a1564$0$278$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
bangsbo@privat.dk says...
> Hej ...
>
> Er der andre ind mig der har haft problemer med at downloade
> Winamp 2.76 ligger den nu til fri Download på min hjemmeside.

Jeg kan godt downloade uden problemer.

mvh Betina