Bioshock
Fra : Benny

Dato : 01-09-07 13:11

Hvad er jeres erfaringer med dette nye spil? Skal vi nu ud og købe ny
computer?

Benny

Fra : Bufferzz

Dato : 01-09-07 13:39

> Hvad er jeres erfaringer med dette nye spil?

Underlig, men flot og sjovt spil.

> Skal vi nu ud og købe ny computer?

Jeg skal ikke. Kører med alt på max, i DirectX 10 mode.
Kører fint.

Q6600 quard core 2,6 Ghz
4 gb ram
GF8800 GTX

Men se minimum for spillet og sammenlign med din egen.

Så har du svaret

Fra : Bufferzz

Dato : 01-09-07 13:44

Minimum:

Operating System: Windows XP (with Service Pack 2) or Windows Vista, CPU:
Intel single-core Pentium 4 processor at 2.4GHz, System RAM: 1 GB, Video
Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM and Pixel Shader 3.0
(NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550), Sound
Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card, 8GB of free hard drive
space.

Prøv evt. demoen

Den kan hentes via Steam
http://www.steampowered.com/v/index.php?area=all&genre=1&l=danish&cc=DK

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-07 01:02

In article <46d95e7b$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
no.sp@m.2.me says...
> Operating System: Windows XP (with Service Pack 2)

Gad vide om det er et krav eller som ofte bare noget man skriver fordi
det er det nyeste.

Fra : Bruno

Dato : 02-09-07 13:12

PerX ... wrote:
> In article <46d95e7b$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
> no.sp@m.2.me says...
>

> Gad vide om det er et krav eller som ofte bare noget man skriver fordi
> det er det nyeste.

Det er nok ikke et ultimativt krav, så det er muligt spillet vil køre på
Windows 2000. Typisk så er det et tegn på hvilke platforme spillet er
blevet testet af udviklerne som naturligt nok fokuserer på det som er
mest udbredt.

Mvh
Bruno

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 02-09-07 14:27

"Bufferzz" <no.sp@m.2.me> skrev i en meddelelse news:46d95e7b$0$21926$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> [...]
> better, excluding ATI X1550), Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card, 8GB of free hard drive space.

BioShock demo Installs a Rootkit .
http://games.slashdot.org/article.pl?sid=07/08/24/213256&from=rss

"Sony (the owner of SecureROM copy protection) is still up to its old tricks.
One would think that they would have learned their lesson after the music
CD DRM fiasco, which cost them millions. However, they have now started infesting
PC gaming with their invasive DRM. Facts have surfaced that show that the recently
released PC game BioShock installs a rootkit,[1] which embeds itself into Explorer, as
part of its SecureROM copy-protection scheme. Not only that, but just installing the
demo infects your system with the rootkit.
This begs the question: Since when did demos need copy protection?"

[1]
http://www.gamingbob.com/2007/08/23/bioshock-installs-rootkit-including-demo/

J.R.

Fra : Per Nielsen

Dato : 02-09-07 14:31

Jan Rasmussen wrote:
> BioShock demo Installs a Rootkit .
> http://games.slashdot.org/article.pl?sid=07/08/24/213256&from=rss
> [1]
> http://www.gamingbob.com/2007/08/23/bioshock-installs-rootkit-including-demo/

Jeg overvejede ellers at prøve demoen, men det er lige meget nu...

Fra : Ole Mogensen

Dato : 03-09-07 13:49

Jan Rasmussen wrote:

> [...]
> demo infects your system with the rootkit.
> This begs the question: Since when did demos need copy protection?"

http://www.gamingbob.com/2007/08/26/rootkit-the-word-that-started-mass-hysteria/

Ole M

Fra : HBB

Dato : 01-09-07 15:05

"Benny" <benny31@FJERNDETTEORD.mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hvad er jeres erfaringer med dette nye spil? Skal vi nu ud og købe ny
> computer?
>
> Benny
KUN hvis du ikke kan afvikle det - det er et godt spil men vel rigeligt
hypet
SÅ banebrydende er det heller ikke
Der er en rimelig fin historie og spillet kan sagtens spilles igennem et par
gange med ændret sværhedsgrad
Lyden er rigtig god - grafikken flot og gennemført og kan du lide Half-Life
så bør du spille det igennem også - indtil HL episode 2
VH
Henrik

Fra : Silver

Dato : 01-09-07 19:35

Hejsa HBB.

Det lyder til at du har gennemført spillet, og så ville jeg gerne have lidt
hjælp her, jeg skal finde den telekinese evne ved en tandlæge
tilsyneladende..., men indgangen til tandlægen er dækket til med jord og
istakker, de is-takker kan jeg vha min ildevne smelte væk, men jeg kan
stadigvæk ikke komme igennem der.

Gør jeg det helt forkert og befinder mig det forkerte sted?.

Mvh
Silver.

Fra : HBB

Dato : 02-09-07 08:44

har du ikke fået den plasmid med ild???
HINT - Brug den på isen i døren...........
VH
Henrik

Fra : HBB

Dato : 02-09-07 08:48

"HBB" <hbbFJERN@sport.dk> skrev i meddelelsen
> har du ikke fået den plasmid med ild???
> HINT - Brug den på isen i døren...........
> [...]
jeg mener der er 2 mellemgange hvor du kan smelte isen..........
Flere gange skal du også tilbage i banen for at komme videre
VH
Henrik

Fra : Silver

Dato : 03-09-07 13:33

>>> tilsyneladende..., men indgangen til tandlægen er dækket til med jord og
>>> istakker,

LOL!, den jord jeg snakkede om var sgu selve isbjerget så nu er jeg kommet
langt videre ;)

Mvh
Silver.

Fra : sniper_Nolight

Dato : 05-09-07 17:10

> LOL!, den jord jeg snakkede om var sgu selve isbjerget så nu er jeg kommet
> langt videre ;)

Jeg har netop hentet alle 1000 gamerpoint på xbox udgaven og er stadig ikke
træt af det, men jeg ville bare ønske der var mere af det... dejligt spil!
Måske lidt vel overhyped, men bestemt en af mine favoritter.
--
sniper_Nolight

Fra : PerX ...

Dato : 02-09-07 01:03

In article <46d97183$0$2101$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
hbbFJERN@sport.dk says...

> "Benny" <benny31@FJERNDETTEORD.mail.dk> skrev i meddelelsen

> KUN hvis du ikke kan afvikle det - det er et godt spil men vel rigeligt
> hypet
> SÅ banebrydende er det heller ikke

Og kun 5 aktivationer så vidt jeg forstår - puha, det holder ikke.

Fra : Dorph

Dato : 02-09-07 09:35

> Og kun 5 aktivationer så vidt jeg forstår - puha, det holder ikke.

Det har jeg også hørt om efter at jeg har købt spillet, hvis det
er sandt fortryder jeg at jeg har KØBT spillet og ikke hentet
en wares-version på nettet. Det kan sq ikke være rigtigt at vi
der KØBER spillet gang på gang skal belemres med diverse
besværligheder og vi ser at spillet alligevel er "cracket" 2 dage
efter det er udkommet.

Dorph

Fra : Ukendt

Dato : 02-09-07 15:43

> Hvad er jeres erfaringer med dette nye spil? Skal vi nu ud og købe ny
> computer?

Kører fint her med det der kan sættes på max.

Intel® Pentium 4® processor 550 med Hyper Threading 3.4 GHz, 800 MHz fsb,1
mb L2 cache
Chipsæt i915P/ICH6R
Midi ATX formfactor
PCI Express
RAID
Green & Silent motherboard
PSU 350 Watt
2048 MB DDR RAM /400MHz /PC3200
250 GB HDD SATA 7200 RPM
PNY GeForce 8600GT PCIe 256 MB DDR3 Ram 128 bit.
LAN, firewire
WLAN 802.11g
DVD Drev
DVD brænder drev (double layer) +/- format, inkl. Software
Cardreader

--

Med Venlig Hilsen

Kimila (2730).