x files efter sesson 5 med danske under te~
Fra : Chokmah

Dato : 01-09-07 05:33

er der nogen der ved hvor de er til at købe jeg har lige bestilt session 4 &
5 http://www.gucca.dk/ 1-2-3 er heller ikke noget problem men efter 5 så
synes film at slutte med dk subs - troede ellers lige jeg havde fundet en
pakke med alle dvd erne t o m session 9 men det var så bare kun med engelske
under tekster og ja så kan det være lige meget ....

regards
Chok.

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : John Hinge

Dato : 01-09-07 07:40

On 01 sep 2007 Chokmah was heard to say:

> [...]
> ellers lige jeg havde fundet en pakke med alle dvd erne t o m
> session 9 men det var så bare kun med engelske under tekster og ja

Den dvd boks med alle 9 sæsoner jeg anskaffede hos laserdisken,
hvis jeg lige holder f.eks sæson 6 op (det er nu engang den
jeg pt er igang med) og kigger, så står der bagpå at der er
danske undertekster (og andre, f.eks græske hehe).. Fra sæson 5
og frem er den også i widescreen wee

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"You're basing your Pixie Faerie on Vin Diesel ? I'll say it again..

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-07 10:25

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> jeg pt er igang med) og kigger, så står der bagpå at der er
> danske undertekster (og andre, f.eks græske hehe).. Fra sæson 5

Hvad har du givet fot den ? fordi den til 1999 der skirver der bare er
engelske subs ???

Fra : Chokmah

Dato : 01-09-07 11:36

> [...]

> jeg pt er igang med) og kigger, så står der bagpå at der er
> danske undertekster (og andre, f.eks græske hehe).. Fra sæson 5

Nu for jeg da nerver er det den her der er dk subs på alle ?
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11259961692469883
for nu har jeg lige bestilt 2 sessoner til 750 kr ca. men jeg kan nå og
cansel det ...

Mv.
Chokmah

Fra : John Hinge

Dato : 01-09-07 14:10

> [...]

> http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=11259961692469883
> for nu har jeg lige bestilt 2 sessoner til 750 kr ca. men jeg kan

Jeg mumlede forkert.. den samlede boks. er der følgende subs på :
Hollandsk, Fransk, Græsk, Italiensk og Engelsk..
Jeg mener den kostede et par 1000 knapper

Fra : xXx

Dato : 01-09-07 18:30

> On 01 sep 2007 Chokmah was heard to say:

> Jeg mumlede forkert.. den samlede boks. er der følgende subs på :
> Hollandsk, Fransk, Græsk, Italiensk og Engelsk..
> Jeg mener den kostede et par 1000 knapper

Nå ok jeg var da ved at panikke og skrive og ringe og afbestille for at få
boksen
kan man slet ikke de få fra 6 til 9 med dk subs ?

Fra : John Hinge

Dato : 02-09-07 07:54

On 01 sep 2007 xXx was heard to say:

> Nå ok jeg var da ved at panikke og skrive og ringe og afbestille
> for at få boksen
> kan man slet ikke de få fra 6 til 9 med dk subs ?

Hmm Laser disken viser kun sæson 1-5 med danske undertekster, og
ved sæson 5 står der den først udkommer 2. Oktober, Sæson 4 sku
komme her den 4. September.
Så umiddelbart er mit gæt : Ikke endnu

Fra : Chokmah

Dato : 02-09-07 16:28

"John Hinge" <sidekick_gimmenospam_@nntp.dk> skrev i en meddelelse
Hi John
Nahh de findes nu jeg ved så ikke om det er længer ind til 5

se lige her :
http://www.gucca.dk/dvd-film/x-files-strengt-fortr_8548.php

Fra : John Hinge

Dato : 03-09-07 09:08

On 02 sep 2007 Chokmah was heard to say:

> se lige her :
> http://www.gucca.dk/dvd-film/x-files-strengt-fortr_8548.php

Netop, den udkommer først 2. Oktober, det samme skriver Laserdisken
på laserdiskens side har det et billede af bagsiden af coveret,
hvor der blandt andet kan ses at den er i 1.77:1, altså widescreen,
men på det link du gav, som godtnok står til at være cirka 20 kr.
billigere, står 4:3, 1.33:1 full frame.. Det ka selvfølgelig være
fordi de endnu ikke har alle informationer.

Fra : Chokmah

Dato : 04-09-07 08:13

> [...]
> billigere, står 4:3, 1.33:1 full frame.. Det ka selvfølgelig være
> fordi de endnu ikke har alle informationer.

Tjaa men jeg har 1-3 på den måde og det passer mig meget godt som det er :)