Billeder fra Bakkelukning ???
Fra : Jørgen

Dato : 01-09-07 11:48

Hvor bli'r billederne fra bakkelukningen i går af?
Normalt ligger de på de første hjemmesider inden midnat, men måske har
vejrudsigten også holdt fotograferne væk, ligesom mange MC-kørere.
De snød sig dog for en go' oplevelse og hele opholdet på Nørrebrogade,
køreturen og opholdet på Bakken foregik i TØRVEJR og endda også i solskin

Men kom nu ud af røret og smid de billeder på nettet!

Jørgen

Fra : Ukendt

Dato : 01-09-07 11:58

"Jørgen" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> De snød sig dog for en go' oplevelse og hele opholdet på Nørrebrogade,
> køreturen og opholdet på Bakken foregik i TØRVEJR og endda også i solskin

Ja, vejret fejlede ikke noget, men det er jo nemt nok at sige når man kun
har ca 45 min. kørsel til Nørrebrogade, det har helt sikkert ikke været
sjovt at komme langvejs fra, det var dog en fordel at der ikke var så mange,
så var det til at få en plads og komme til at spise på bakken

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Jørgen

Dato : 01-09-07 12:12

"Dennis Hellan Pedersen (4690)" <dhp(snabela)dalbynet.dk> skrev i en
meddelelse news:a075f$46d945a8$55183f7d$20670@news.arrownet.dk...

> [...]
> sjovt at komme langvejs fra, det var dog en fordel at der ikke var så
> mange, så var det til at få en plads og komme til at spise på bakken

Ja, det har du naturligvis ret i.
Det må være surt at ligge under en regnbyge hele vejen fra Jylland på vej
til Nørrebrogade ;o(
Mvh
Jørgen

Fra : tp

Dato : 01-09-07 18:40

> Ja, det har du naturligvis ret i.
> Det må være surt at ligge under en regnbyge hele vejen fra Jylland på vej
> til Nørrebrogade ;o(

så slemt var det nu ikke. Vi havde behersket regn ned til Århus. Lidt dryp
indimellem ned til vejle. En ordenligt - men kort - byge omkring roskilde,
og det var det. Det klarer enhver mcdragt, så no probs.

og da vi kørte hjem om natten så vi da en del mc'ere passere broen, så der
var da nogle der havde kørt langt for det

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 01-09-07 12:22

"Jørgen" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> køreturen og opholdet på Bakken foregik i TØRVEJR og endda også i solskin
>

> Men kom nu ud af røret og smid de billeder på nettet!

Du ve' ha' og du ve' ha! Tag selv med og brug dit kamera imens, mester
Gerdorf?!?
Til din orientering kan jeg oplyse dig om, at jeg skal have arbejdet mig
igennem 297 billeder og en bette film, hvoraf nogle billeder skal sorteres
fra. Resten skal bearbejdes og smides op på hjemmesiden.
Og ind imellem skal reparation, nye dæk og småmekaniske detaljer ordnes, og
så skal jeg sgu også have et skud morgenmad (- bare rolig, jeg var oppe kl.
0830, jeg har bare haft travlt...); der skal handles ind til weekenden,
brillerne sku' ha' en ny skrue, den anden forsvandt på Nørrebrogade i går
aftes, og jeg ku' ikke se en skid uden - og så videre. Du ved, alt det man
ikke har tid til - eller gider - at ordne til hverdag.
Så du skal nok få styret din voyeurtrang, jeg belaster som sædvanlig min
kammerats server med alle mine skilderier.
Forresten fik 'sjukken og jeg en ordentlig byge, da vi endelig ramte
Skovlunde.
Godt jeg HAVDE regndragten på der allerede, for vi fik kortvarigt, men
ganske effektivt - regn! >
Så det var bare op og tømme tasken, og så en 6-8 timer i opladeren.
Interessant frisure, man får af den manøvre!

Venlig hilsen

Aragorn_DK - nej, jeg skreg ikke da jeg så mig selv i spejlet her til
morgen. Du ved, manglende briller..

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Jørgen

Dato : 02-09-07 00:17

"Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Venlig hilsen
>
> Aragorn_DK - nej, jeg skreg ikke da jeg så mig selv i spejlet her til

Godt ord igen Aragon Elessar.
Jeg tog godt nok selv nogle billeder på Nørrebrogade, men dels er mit
kamera ikke meget bevendt eller også er jeg ikke verdens bedste fotograf,
eller måske er ligger sandheden i 50% af hver, de egner sig i hvert tilfælde
ikke til offentliggørelse ;o(
Og så er jeg måske blevet forvendt med de billeder der tidligere er blevet
lagt frem ifm. "bakkekørsler"
"Just keep up the good work" og ta' den tid det ta'r.

Mvh Jørgen

PS: Håber du har fundet en ny skrue i stedet for den du tabte. Jeg kender
problemet, men husk at du kun har briller for et syns skyld

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 20-09-07 20:04

"Jørgen" <jorgen_gerdorf@privat.tdcadsl.dk> wrote in message
-kåt. Sgu.-
> [...]
>
> PS: Håber du har fundet en ny skrue i stedet for den du tabte. Jeg kender
> problemet, men husk at du kun har briller for et syns skyld

Jojow.
Jeg kender det med skidte bil'jer, jeg havde kun et skodkamera til min
rådighed i 2005, så der var nul Bakkebilleder der.
Forvænt? Øj tak.

Venlig hilsen

Aragorn.
www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - njaeh...
==================

P.P.S: Jow, jeg dampede ned til den lokale øjenkrykkemager, klagede min nød,
fik en ny skrue i se-maskinerne uden beregning; det hjalp.
Siden da har jeg holdt skarpt øje med, om skruen i stellet løsner sig, når
jeg er ude at lege.
Det har den en tendens til at gøre, når jeg fiser rundt med visiret oppe (-
det er ret ridset, og et nyt skulle snart være på vej), så for i det hele
taget at kunne se noget, foregår kørsel p.t. det meste af tiden med visiret
oppe. Gæt om jeg er snottet?
Skoldhed kaffe og varm frokost er Gud for tiden!

P.P.S.S:
Hvor hulen kan man få svensk pølseret i jyske portionsstørrelser her på
Sjælland???

Og er der nogen af jer brillebrugere, der nogensinde har haft Fart-Tud?
Det er, når ens tud hæver p.g.a. vindtryk mod brillerne, så stellet klemmer
temmeligt hårdt mod snudeskaftet...det undrede mig godt nok voldsomt da jeg
oplevede det, men så har man sgu da prøvet det med!

Fra : Kim Olsen

Dato : 02-09-07 00:13

> Hvor bli'r billederne fra bakkelukningen i går af?
> Jørgen

Undskyld - nu har jeg lagt mine på: www.kims.pahn.dk (der er et link på
forsiden)

hilsen
Kim Olsen
medlem 107 i kinøjserklubben (www.kinojserklubben.dk)

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 02-09-07 23:36

"Kim Olsen" <kim.olsen@sport.dk> wrote in message

> Undskyld - nu har jeg lagt mine på: www.kims.pahn.dk (der er et link på
> [...]

Hej Kim.

Fine billeder, jeg kan især godt lide at du har skrevet nogle kommentarer
til de forskellige situationer. Det gør at vi andre får at vide hvad du har
oplevet, og du husker selv dagen bedre.
Kort sagt: Til gavn og glæde for alle.
Og et nysseligt rygmærke du har fået dig.

Venlig hilsen

Aragorn_DK - der burde sove efter en lang og dejlig dag i Malmö...

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er mere eller mindre undervejs...

Fra : kapsel@gmail.com

Dato : 02-09-07 18:23

Jørgen wrote:
> [...]
> køreturen og opholdet på Bakken foregik i TØRVEJR og endda også i solskin
>

> Men kom nu ud af røret og smid de billeder på nettet!

Hej,

Jeg har smidt nogle billeder op her: http://pics.kapsel.dk/bakkelukning2007/

OT: Lidt blandede billeder fra Nørrebrogade og omegn efter nattens
ballade: http://pics.kapsel.dk/n0rrebro-1-sep-2007/

mvh.,

Kasper