av min røv :)
Fra : tp

Dato : 01-09-07 02:24

Netop hjemvendt fra bakken. Djursland->kbh->djursland på 14 timer. Incl
lidt sightseeing. 800km ialt. Av min røv Min passager med meget lidt
køreerfaring, mente at sådan en tur var nok liiiige lang nok Men man
skal jo starte et sted ikk !

MEN, det var som altid en rar oplevelse at køre ud til bakken, og trods vi
så flere på vej mod Allingåbro end mod bakken, så var der et rimeligt
fremmøde trods vejret (dog ikke at sammenligne med åbningen i år hvor der
var virkeligt mange).

Selvom det hedder sig at lukningen er en vinken farvel til mc-sæsonen, så
håber jeg da vi ses derude lidt endnu. Det er trods alt 11 grader ned til
frysepunket endnu!

Mvh TP
R1100RS

Fra : Ulvir

Dato : 01-09-07 07:26

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Selvom det hedder sig at lukningen er en vinken farvel til mc-sæsonen..

Hvem har bildt dig det ind?

Fra : Morten

Dato : 01-09-07 11:11

"tp" <skodskod@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> håber jeg da vi ses derude lidt endnu. Det er trods alt 11 grader ned til

Du siger av min røv så skal du prøve og lave en iron butt 2500 km på 24
timer evt 2500km på 36 timer så kan man snakke om at ha ondt i røven

Morten

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 01-09-07 11:52

var desverre ikke med i går.
men det er ikke slut indnu , der har været en jævn strøm af mc er siden 7,30
i dag , her på sydfyn :) " hans"

Fra : Steen Gruby

Dato : 01-09-07 12:33

On Sat, 1 Sep 2007 12:51:37 +0200, "Hans Aa Henriksen"
<xxxhans@xxxhenriksen.xxxmail.dk> wrote:

Hej Hans.

>var desverre ikke med i går.
>men det er ikke slut indnu , der har været en jævn strøm af mc er siden 7,30
>i dag , her på sydfyn :)

Bella Italia på Valdemar Slot på Tåsinge.

--

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo

Fra : Hans Aa Henriksen

Dato : 01-09-07 16:22

ok , og tak det kom jeg så ikke til heller , får tage mig sammen ! :)

Fra : Anders Majland

Dato : 01-09-07 19:08

> 800km ialt. Av min røv

Normalt kører jeg ikke meget over 100km ad gangen - men de sidste uger har
jeg taget den kbh->esbjerg. Begge gange har jeg omkring Kolding (~240km?)
begyndt at kunne mærke i kroppen at den gerne så en anden kørestilling. Men
det har sikkert meget med træning at gøre ... Så kør noget mere

Men det har også utroligt meget med kørestillingen at gøre ... Til dato er
mit længste stræk kbh->hillerød->silkeborg (1/2dags arbejde) ->kbh (867km)
på en 14hk aprilia. Men der er kørestillingen og sædet bare lige i vinkel,
så det ikke er noget problem at køre sålænge der er brændstof. Men det
rækker også kun til 180km ad gangen ...

På XT & XTZ'en har jeg vist ikke været meget over 400km på en dag

/A

Fra : HC

Dato : 01-09-07 23:09

Anders Majland wrote:

> Men det har også utroligt meget med kørestillingen at gøre ... Til dato er
> mit længste stræk kbh->hillerød->silkeborg (1/2dags arbejde) ->kbh (867km)

Indtil videre har jeg nappet hhv. Lörach i Sydtyskland -> Århus (1150km)
og Århus -> Stockholm (ca. 900km) på én dag hver. Førstnævnte var harsk,
men jeg skulle jo hjem med "den lille ny"! Jeg vil nok sætte
komfortgrænsen ved omkring 4-500km dagligt, men det er jo individuelt :)

--
Keep the rubber side down and the shiny side up!
Honda CB1300 ABS 2005

Fra : Henrik Davidsen

Dato : 02-09-07 13:25

> [...]
> men jeg skulle jo hjem med "den lille ny"! Jeg vil nok sætte
> komfortgrænsen ved omkring 4-500km dagligt, men det er jo individuelt :)

Min rekord er 1.342 km, og det var Zell Am See -> Århus, på en CB 500. Der
var min røv godt nok også noget øm da jeg nåede Hamborg... Men jeg gør det
gerne igen :D

/Sjang
Nu på CBR 1100

Fra : HC