Volvo v50
Fra : Sickboy

Dato : 31-08-07 22:38

Hey

Står for at skulle købe en ny Volvo v50 1,6d

Den står jo lige nu til ca. 336.000 - Hvor meget kan man forvente at
en forhandler vil slå af i pris ??
eller sagt på en anden måde hvad er forhandlerens profit på sådan en
dyt

Er der nogen der lige har købt en ??

Fra : Ivar

Dato : 01-09-07 14:06

Sickboy skrev:

> sagt på en anden måde hvad er forhandlerens profit på sådan en
> dyt

Ikke meget, nogle få tusinde kroner. Hvis du har købt ekstraudstyr
eller metallak er der måske en mulighed for lidt afslag, da
forhandleren
tjener relativt godt på de ting.
For nogle år siden talte jeg med en bilforhandler, han sagde at
han tjente mere på en finasering af en bil, end på selve bilen.
Så kontantrabat har ved biler ingen mening.

Ivar Magnusson

--
Træt af Outlook Express?
MesNews: http://LexInfo.dk/MesNews/

Fra : Kasper Hansen [8270]

Dato : 02-09-07 10:17

> [...]
>en forhandler vil slå af i pris ??
>eller sagt på en anden måde hvad er forhandlerens profit på sådan en

Hvis du tager en bilbasen søgning på nye V50'ere, kan du se at de billigste
(<1000km) koster ca. 300.000.
Det er nok et fint udgangspunkt... Det er så model 2006, hvis du kan leve
med det.
Alternativt må du nok hive lidt mere op ad lommen. Iøvrigt ser det ud til at
1.8 koster mere eller mindre det samme - det ville helt sikkert være mit
valg. 100hk/1.6l er godt nok ikke meget til sådan en bil.

/Kasper Hansen