Golf IV computervisning
Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-08-07 09:56

Kan man få computeren på en Golf IV modelår 2002 til at vise km på literen
frem for ltr/100? Hvordan (VW-værkstedet ved det nok ikke selv :))?

Jeg ved jo at man kan på V´eren, men IV´eren?
--
Per

Fra : Brian

Dato : 31-08-07 14:05

Per Henneberg Kristensen wrote:
> Kan man få computeren på en Golf IV modelår 2002 til at vise km på
> literen frem for ltr/100? Hvordan (VW-værkstedet ved det nok ikke
> selv :))?

Det kan man, landevalget skal bare ændres til Japan.

/Brian

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-08-07 14:39

"Brian" <nej@tak.du> skrev i meddelelsen

> Det kan man, landevalget skal bare ændres til Japan.

Tank you ... som de siger inde ved cirkus mili :)

--
Per

Fra : Brian

Dato : 31-08-07 16:23

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Tank you ... som de siger inde ved cirkus mili :)

Så lidt - har du fået skiftet III'eren ud ?

/Brian

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-08-07 16:33

> Så lidt - har du fået skiftet III'eren ud ?

Den bliver hvert fald snart til salg :)

--
Per

Fra : Brian

Dato : 31-08-07 16:50

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Den bliver hvert fald snart til salg :)

Og du har så fået købt en ny Golf IV ?

Jeg solgte min III'er få dage efter afgiftsomlægningen var blevet
præsenteret, og alligevel kunne jeg uden større problemer få 75.000 for den,
med 253.000Km på klokken.

Det var jeg ret tilfreds med

/Brian

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 31-08-07 19:26

> [...]
>
> Jeg solgte min III'er få dage efter afgiftsomlægningen var blevet
> præsenteret, og alligevel kunne jeg uden større problemer få 75.000 for

Hvilken årgang var det?

Min er en 96 med 290.000 på klokken (før jeg er færdig med at køre i den
:)). Men den bruger ingen væsker og kører langt på literen (27 ved 90 km/t
:)). Og så er den schnell.

Tjyshhh :)

--
Per

Fra : Brian

Dato : 31-08-07 19:58

Per Henneberg Kristensen wrote:

> Hvilken årgang var det?

En 97'er GTI TDI jubilæumsmodel med alt udstyr, og 110Hk motoren ab fabrik.

> Min er en 96 med 290.000 på klokken (før jeg er færdig med at køre i
> den :)). Men den bruger ingen væsker og kører langt på literen (27
> ved 90 km/t :)). Og så er den schnell.

Min brugte ½ liter olie mellem 15.000 km skiftene, ellers var der ikke
noget - udover at man kunne spotte noget begyndende rust i B stolpen.

På trods af lidt udvendige skønhedsfejl, var det ikke noget problem at sælge
den. Jeg fatter stadig ikke at folk vil give så relativt meget, for så
gammel en bil

> Tjyshhh :)

Er det lyden den laver, når den kører over 110km/t ?

Jeg solgte primært min fordi jeg gik fra at køre 50.000km om året, til at
køre under 10.000Km - sekundært fordi jeg var træt af vej/vindstøj på
motorvejen.

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 01-09-07 17:49

Brian skrev:

> [...]

Er tysk for "Farvel" - bliver i hvertfald brugt i Nord-Tyskland
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Brian

Dato : 01-09-07 23:43

Hans Paulin (6310) wrote:

> Er tysk for "Farvel" - bliver i hvertfald brugt i Nord-Tyskland

Ahh, det er det der menes ... troede det stavedes hen i nærheden af tschüss

/Brian

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 02-09-07 05:34

Brian skrev:

> troede det stavedes hen i nærheden af
> tschüss

Stavemåden vil jeg ikke blande mig i
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 02-09-07 05:54

"Hans Paulin \(6310\)" <me@privacy.net> skrev :

>Stavemåden vil jeg ikke blande mig i

Hvorfor sidder man nu her og forestiller sig en masse folk sidder og
tjyscher derude bag skærmene ;)

--
Jan_stevns

..... livet er herligt (nyt Job!)

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 31-08-07 14:59

Per Henneberg Kristensen <phk_fjern_@esenet.dk> skrev:
> [...]
>frem for ltr/100? Hvordan
>(VW-værkstedet ved det nok ikke selv :))?
>
>Jeg ved jo at man kan på V´eren, men IV´eren?

Det burde ikke ævre noget problem med en VAGCOM, mener at
sproget skal ændres til japansk, men hvilken FIS
(combiinstrumentet i midten, kan være fuldt med grafisk visning
for åbne døre, halvt og slet ingen) sidder der i din golf.

Men ellers spørg inde på www.vagcars.dk/forum, der er et
specielt forum for VAGCAM.

Fra : Jakob Skovgaard

Dato : 31-08-07 14:59