EVE Online - andre DK spillere?
Fra : DK

Dato : 31-08-07 09:54

Ja, der findes naturligvis andre EVE spillere her i DK, men hvordan finder
man dem?

Jeg har downloadet en 14 dages trial og er lidt i tvivl om jeg vil
fortsætte. Spillet ser rigtigt spændende ud og jeg er imponeret over hvor
gnidningsløst spillet køre, set i lyset af cirka 25.000 samtidige online
brugere på samme server. Det kunne folkeskolens online testsystem lære noget
af

Anyway, jeg er faktisk lidt i tvivl om hvordan spillet fungere. Jeg har ikke
henvendt mig til andre endnu eller spurgt om jeg kan blive medlem af deres
firma, for hvad er det reelt at jeg/de får ud af det?

Når det så er sagt, så vil jeg da gerne se om jeg kan komme i kontakt med et
dansk firma i EVE - hvor kan man finde sådan én? Det er jo altid sjovere at
spille sammen med nogen fremfor alene.

Til de som ikke skulle have fået øjnene op for det endnu, kan man jo prøve
at gå ind på
https://secure.eve-online.com/ft/?aid=102321&nogreet=1
og prøve en 14 dages prøve.

Fra : Filip Larsen

Dato : 31-08-07 15:54

DK skrev:

> Ja, der findes naturligvis andre EVE spillere her i DK, men hvordan finder
> man dem?

Hvis du bare vil snakke kan du fx. gå på den danske chat-kanal (91
deltager i skrivende stund). Hvis du vil med i et dansk firma kan du
måske få noget ud af at søge efter firmaer under People & Place med
"danish" (24 hits) eller "dansk" (3 hits) i deres firmanavn.

Mvh,
--
Filip Larsen

Fra : Brian Lund

Dato : 31-08-07 23:28

> Ja, der findes naturligvis andre EVE spillere her i DK, men hvordan finder
> man dem?

Chat kanalen "danish"

> [...]
> gnidningsløst spillet køre, set i lyset af cirka 25.000 samtidige online
> brugere på samme server. Det kunne folkeskolens online testsystem lære

Ja men hvis du kender noget til serveren så ved du også at sådan noget fint
grej har det danske skolesystem sgu ikke råd til! ;)

> [...]
> henvendt mig til andre endnu eller spurgt om jeg kan blive medlem af deres
> firma, for hvad er det reelt at jeg/de får ud af det?

Der er altid rookie chat'en, ellers er der danish min oplevelse er at folk
generelt er meget hjælpsomme i EVE.

> [...]
et
> dansk firma i EVE - hvor kan man finde sådan én? Det er jo altid sjovere

Jeg har tidligere været medlem af "Conisor Excavation Syndicate" [CONI] som
er et rent dansk corp som, ihvertfald førhen, gerne tog imod nye spillere!
Jeg ved at der er MANGE danske spillere - jeg kender personligt 3 og 2 som
netop er begyndt på trial, desuden kender jeg et par håndfulde jeg har mødt
gennem spillet.

Brian - GeronimoDK

Fra : Silver

Dato : 01-09-07 19:38

> Jeg har tidligere været medlem af "Conisor Excavation Syndicate" [CONI]
> som
> er et rent dansk corp som, ihvertfald førhen, gerne tog imod nye spillere!

Jep, de fleste corps derinde tager hele tiden imod nye medlemmer, det gælder
skam også danske corps. Og du kan være helt sikker på at få den hjælp du
søger.

Mvh
ConTonkTen - Danish Trading and Mining Association [DTM]