fuldstændig vanedannende flash spil!
Fra : Silver

Dato : 30-08-07 22:32

Prøv det!, alt det gælder om er at starte en kædereaktion hvor kugler
sprænger sig store og andre små kugler så rammer dem og derved selv
springer.

Det er mægtig skægt og vanedannende :)

http://www.k2xl.com/games/boomshine/

Hygge!.

Mvh
Silver.

Fra : Brian K

Dato : 31-08-07 00:06

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv det!, alt det gælder om er at starte en kædereaktion hvor kugler
> sprænger sig store og andre små kugler så rammer dem og derved selv
> [...]

Øv - se nu hvad tid jeg kom i seng!

256 point i første forsøg - og level 12... var da bare IKKE spor nem at
komme igennem!

mvh
brian

Fra : Jens G

Dato : 31-08-07 07:30

On Fri, 31 Aug 2007 01:06:03 +0200, "Brian K" <spam@noway.dk> wrote:

>256 point i første forsøg - og level 12... var da bare IKKE spor nem at
>komme igennem!

265 her, men jeg tror nu ikke det fanger mig.

Et andet, ret sjovt, spil er dette:
http://www.albinoblacksheep.com/games/bloxorz
hvor man skal få en blok igennem nogle baner. Der er lidt udfordring i
det.

--
Jens G
Kan anbefale http://www.everlove.dk til IP telefoni.

Fra : Hagar

Dato : 05-09-07 18:29

> [...]
> Prøv det!, alt det gælder om er at starte en kædereaktion hvor kugler
> sprænger sig store og andre små kugler så rammer dem og derved selv

Hvor langt er i andre kommet i dette totalt åndsvage spil, jeg har rundet
273 i level 12 og et totalt ryddet bord
Kors hvor er man nem at tilfredsstille i nogle timer

Hagar