At installere REdneck Rampage?
Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 29-08-07 10:01

Jeg har fundet denne klassiker frem igen og vil meget gerne installere
spillet, men desværre står der under install-menuen at min harddrive kun 108
mb (spiller kræver 150 ca.). Dette er dog lidt underligt siden at min
egentlig diskplads er ca. 8 gb.

Nogen, der kan hjælpe mig med dette problem?

På forhånd tak
Søren Kjeldsen

Fra : Dopedog

Dato : 30-08-07 13:21

> [...]
> egentlig diskplads er ca. 8 gb.
>
> Nogen, der kan hjælpe mig med dette problem?

Nu kan jeg ikke huske om det er et Win95 eller et Dos spil. Hvis det er
sidstnævnte, så prøv at installer det igennem DOSBOX

Fra : Sren Kjeldsen

Dato : 30-08-07 21:33

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Nu kan jeg ikke huske om det er et Win95 eller et Dos spil. Hvis det er
> sidstnævnte, så prøv at installer det igennem DOSBOX

Det er DOS... Og jeg har prøvet med DOSBOX, men installationsprogrammet
siger stadig at jeg kun har ca. 108 mb på min harddisk

Fra : Ukendt

Dato : 26-09-07 16:50

hej jeg hentede spillet på http://www.classic-gaming.net/ og deres installer
virker fint på flere maskiner.
men jeg ville gerne spille på lan med det ...har prøvet det i sin tid og det
er grineren" men kan ikke finde ud af at sætte det op til lan :(
håber det kan hjælpe