Nybegynder servere i BF2
Fra : Dopedog

Dato : 28-08-07 17:58

Er der nogen der kender nogle gode noob servere til BF2 ? Jeg har spillet en
del CS igennem tiden, og nu også en del COD2, men BF2 er jo noget helt andet
(cirka) og synes at jeg bliver nakket hele tiden på de fleste servere jeg
logger mig på.

Det gør heller ikke noget hvis serveren er dansk

Fra : Brian Lund

Dato : 28-08-07 18:40

> [...]
> logger mig på.
>
> Det gør heller ikke noget hvis serveren er dansk

Jeg tror ikke der er nogen newbie servers! - Jeg kender ingen... :(

Men hvis dit problem er at du bliver tæsket for meget af helikoptere, fly,
tanks og køretøjer så kan du gå ind på en "infantry only" server, du kan
evt. sortere efter "no vehicles" i filter menuen.

Problemet er så dog at folk på de store kendte infantry only servere ofte er
rigtigt gode til at spille på den måde...

Brian

Fra : Hagar

Dato : 28-08-07 18:50

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> servere jeg logger mig på.
>
> Det gør heller ikke noget hvis serveren er dansk

Der er ikke andet for end at tage de bank der kommer, øvelse gør mester, som
der siges
Der er ikke servere hvor det kun er for begyndere, men der er servere hvor,
som jeg fornemmer det, er nogle uhyggelige gode spillere, så som
datorbutiken, der får jeg da noget at se til.
Hvis du vil ind og spille hvor teamet spiller godt sammen, som kan forlænge
dit liv, så er Battleforce et forslag, hvis det er Dansk du vil spille, så
er UBA et forslag http://www.uba.dk/

Hagar

Fra : Mads

Dato : 28-08-07 22:48

On Tue, 28 Aug 2007 18:58:00 +0200, "Dopedog"
<ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> wrote:

> [...]
>logger mig på.
>
>Det gør heller ikke noget hvis serveren er dansk

De norske TV2 servere er rimeligt begyndervenlige

mvh Mads

Fra : Brian Lund

Dato : 29-08-07 08:10

> De norske TV2 servere er rimeligt begyndervenlige

Dem spiller jeg ellers meget på, og jeg synes da ikke ligefrem det altid er
lige nemt på trods af at jeg har 450 spilletimer eller noget i den stil! ;)

Nogen gange går det flyvende og den ene medalje følger den anden, andre
gange møder man stærk modstand og ens team-mates er nærmest solo-mates...

Brian

Fra : Hagar

Dato : 29-08-07 08:47

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nogen gange går det flyvende og den ene medalje følger den anden, andre
> gange møder man stærk modstand og ens team-mates er nærmest solo-mates...

Du må ikke forvente at du får max point hver gang du spiller, det gør end
ikke jeg, selv om jeg lige har rundet 1000 timer og 75000 point.
Du kan fortælle tid og sted, og dit nickname, så skal jeg da gerne komme med
ind og game lidt, så kunne vi lave et squad og lave lidt terror

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 29-08-07 18:58

> [...]
med
> ind og game lidt, så kunne vi lave et squad og lave lidt terror

Vi er nogen stykker som plejer at sidde sammen på ventrilo, vi plejer at
spille på TV2's infantry only servere, men også af og til på wake island.

AWOL.dk|Geronimo
http://bf2s.com/player/45579619/ ;)

Brian

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-08-07 08:47

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> wrote in message
> [...]
> servere jeg logger mig på.
>
> Det gør heller ikke noget hvis serveren er dansk

Boomtowns servere er ikke vildt hårde at spille på. Der er dog normalt kun
gang i wake serverne.

check eventuelt http://bf1942.boomtown.net/da_dk/

Bjarne K.

Fra : Bufferzz

Dato : 28-08-07 19:49

Prøv evt mod bots i singleplayer til du kender våbne godt.

Jeg kender ingen noob servere - jeg lærte det på den hårde måde

Fra : Dopedog

Dato : 30-08-07 08:40

[SNIP] Tak for svarene ... Ser ud til jeg må prøve på den hårde måde (når
jeg får det op at køre)

Fra : mop

Dato : 30-08-07 09:40

prøv at søg på DBA i multiplayer (http://www.dba-dk.org/news.php) Danish
Battlefield Alliance

det er danske server med danske admin´s der er grundlægnen 2 slags server
en med køretøjer og en uden
hvis du er begynder så prøv en (INF) server der er flere husk at læse
reglsettet på DBA hjemmeside

mit nik på en server er (THE_MOP) og jeg er admin på nogle af DBA server..

mogens