Sniper Elite?
Fra : tr

Dato : 28-08-07 15:21

Hej
Jeg spiller ovenstående, men er låst fast. Jeg kan ikke finde ud af hvordan
jeg aktiverer time bomb.
Er her nogen der kan hjælpe?
Mvh tr

Fra : Hagar

Dato : 28-08-07 17:00

"tr" <titris@SLETDETMEDSTORTaab-net.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
> Jeg spiller ovenstående, men er låst fast. Jeg kan ikke finde ud af
> hvordan jeg aktiverer time bomb.
> Er her nogen der kan hjælpe?
> Mvh tr

Jeg brugte scrolknappen på min mus, så kan du få op til 10 minutter, mener
jeg det er.
Fedt spil ellers

Hagar

Fra : tr

Dato : 28-08-07 21:36

Hej
Tak for svaret, det vil jeg prøve
Mvh tr

Fra : tr

Dato : 29-08-07 12:06

[...]

Det duede ikke, jeg kan ikke bruge scrolknappen på min mus, så nu er jeg
lige vidt.
Mvh tr

Fra : sjakalen

Dato : 29-08-07 13:02

> [...]
> Fedt spil ellers
> Hagar
>
> Det duede ikke, jeg kan ikke bruge scrolknappen på min mus, så nu er jeg

hvad med de samme knapper såm du skifter mellem medicinpakke og time bomb ,
dynamit

Søren

Fra : tr

Dato : 29-08-07 19:07

"sjakalen" <sphspor@gmail.com> skrev i en meddelelse

> "tr" <titris@SLETDETMEDSTORTaab-net.dk> skrev i en meddelelse

> hvad med de samme knapper såm du skifter mellem medicinpakke og time bomb
> , dynamit
>
> Søren

Jeg tror det er forskelligt fra dit og mit, jeg spiller på en computer, hvad
med dig?
Mvh tr

Fra : sjakalen

Dato : 29-08-07 19:36

> "sjakalen" <sphspor@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg tror det er forskelligt fra dit og mit, jeg spiller på en computer,
> hvad med dig?
> Mvh tr

det gør jeg også

der er også pil tasterne
Søren

Fra : sjakalen

Dato : 29-08-07 19:39

På min er det , og . der bruges Komma og Punktum

Søren