Ikke flere penge, fyret fra mit job
Fra : Erik Vestergaard

Dato : 30-08-07 16:11

Nogen der kan hjælpe med tekst og evt musik til "Ikke flere penge, fyret fra
mit job ". John Mogensen var det vist?

Mvh Erik

Fra : Michael Lund

Dato : 30-08-07 16:43

"Erik Vestergaard" <ervestX@Xmail.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der kan hjælpe med tekst og evt musik til "Ikke flere penge, fyret
> fra mit job ". John Mogensen var det vist?
>
> Mvh Erik

Tror nu nok det var Teddy, Chano, Jan & John

Den er på Teddy Edelmans cd 100 go'e

Mic.

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 17:23

Erik er hjulpet bagom med tekst

--
Venlig hilsen
Bo S.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 30-08-07 17:33

Bo S. skrev:

>Erik er hjulpet bagom med tekst

pyha

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : -= JF =-

Dato : 30-08-07 19:11

Ivan V. Klattrup skrev:

> pyha

Ja, ik'?
Og her gik vi og troede at Erik var sådan en pæn mand

--
Mvh. John

Fra : Leo Jørgensen

Dato : 30-08-07 20:03

> Ja, ik'?
> Og her gik vi og troede at Erik var sådan en pæn mand
Ja, men syns nu det er noget ader for Bo også.

Fra : Erik Vestergaard

Dato : 30-08-07 20:27

SÅ holder vi

Jeg har fået teksten af bo - takker alle for venlig deltagelse - selvom der
gik lidt rigelig lir i den

Fra : -= JF =-

Dato : 30-08-07 21:16

Erik Vestergaard skrev:
> SÅ holder vi

Li'så snart man har det en smule sjovt, kommer der en voksen og tysser

> Jeg har fået teksten af bo
Jeg har nok ikke hørt sangen i 25-30 år, men er da ved at tro at jeg kan
brumme med uden alt for mange fejl!
Sangen var en sikker nr. 1 i jukeboxen på det værtshus hvor jeg slog
mine folder som yngre - og den blev spillet rigtigt mange gange i løbet
af så'n en munter aften. Den, Mormors Kolonihavehus og Se Venenig Og Dø!

Åååååååååååååååååååååh, min Luigi, Åååååå-åååååå-åååååå-ååååååååååå min
Luigi.

--
Mvh. John

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 22:02

--
> Ja, men syns nu det er noget ader for Bo også.

TØHØ, og jeg gjorde det med stor fornøjelse c",)

Kærlig hilsen

Bo/