firehjuls mc
Fra : Peter

Dato : 30-08-07 11:14

Er de rnogen der har fået indregistreret en sådan som bil og hvad koster
det. ?

Jeg kan se man kan få en atv for 8000 (kinesisk) som de skriver man kan
registrere som bil. Den skulle vel så ende på 20.000 kr `?

Mvh
Peter

Fra : MCdonal

Dato : 30-08-07 12:51

"Peter" <petros@petroliumdanmarksnathuer.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg kan se man kan få en atv for 8000 (kinesisk) som de skriver man kan
> registrere som bil. Den skulle vel så ende på 20.000 kr `?

jeg mener at mindste afgiften på en "gocart" er 20.000,-

Fra : duff

Dato : 30-08-07 13:00

Peter skrev:
> [...]
>
> Jeg kan se man kan få en atv for 8000 (kinesisk) som de skriver man kan
> registrere som bil. Den skulle vel så ende på 20.000 kr `?

her står lidt om det
http://fpn.dk/motor/article1065980.ece

Fra : TWL

Dato : 31-08-07 15:14

Peter wrote:
> [...]
>
> Jeg kan se man kan få en atv for 8000 (kinesisk) som de skriver man kan
> registrere som bil. Den skulle vel så ende på 20.000 kr `?

Jeg var for et par dage siden inde hos Harry i Randers.
Jeg overvejede kort om man kunne bruge en som vintercykel.

En 350ccm yamaha kom vist til at koste omkring 115000,
så det kom jeg hurtigt over.

Hilsen Thomas