Pris ved nybyggeri
Fra : Søren Bay

Dato : 31-08-07 08:31

Hejsa

Vi har nu snakket med et par firmaer, og fået tilbud på vores nye hus.
Vi har ikke "forhandlet" med dem endnu, men kan man overhovedet det? Og
hvor meget skal man forvente at man kan presse dem?

//Søren

Fra : Stig Rasmussen

Dato : 31-08-07 11:57

I disse tider kan du ikke presse nogen allerhøjst få noget ekstra med der er
fulde ordrebøger.

Fra : Thomas

Dato : 31-08-07 11:57

On 31 Aug., 09:31, Søren Bay <b...@cool.dk> wrote:
> [...]
> Vi har ikke "forhandlet" med dem endnu, men kan man overhovedet det? Og
> hvor meget skal man forvente at man kan presse dem?

Ja naturligvis kan prisen forhandles. Hvor meget kommer jo blandt
andet an på om det er et typehus eller ej. Spørgsmålet er også hvor
meget det er i din interesse at forhandle prisen ned, de mest useriøse
firmaer og jo nok også dem der kan forhandles mest ned. Jeg ville i
stedet få min byggerådgiver og min Advokat til at hjælpe mig med at
opstille den aftale der er den mest fordelagtige og her taler
troværdighed meget.