Terrassebrædder
Fra : Messias

Dato : 30-08-07 00:30

Hvor kan man købe terrassebrædder uden trykimprægneringsmidler til rimelige
penge?

Fra : JJ

Dato : 30-08-07 08:07

"Messias" <asshole@sol.dk> wrote in message
> Hvor kan man købe terrassebrædder uden trykimprægneringsmidler til
> rimelige penge?
Kliplev Lavpris Tømmerhandel

Fra : TT

Dato : 30-08-07 09:05

"JJ" <jj@get.kd> skrev i en meddelelse

> "Messias" <asshole@sol.dk> wrote in message
> Kliplev Lavpris Tømmerhandel

De er endnu billigere i Nørre Vest sydagers Super lavpris ultra trælast.

-TT

Fra : JJ

Dato : 01-09-07 12:07

"TT" <trp@(fjern)hajq.dk> wrote in message

> "JJ" <jj@get.kd> skrev i en meddelelse

> De er endnu billigere i Nørre Vest sydagers Super lavpris ultra trælast.
>
> -TT
Det er jeg s.. ligeglad med jeg skal ikke bruge nogen.

JJ

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 30-08-07 16:55

Hvis du skal bruge mange m2, kan det måske svare sig at få en hel palle hjem
fra hvordenulaverterrassebrædder.

Det kan godt være du ikke skal bruge hele pallen, men så kan du da sælge
resten.

Bare lige et lille tip.

Mvh
Mads