Pris på slamsugning2
Fra : Jørn

Dato : 29-08-07 22:28

Hej igen NG!
Syntes besvarelsen blev lidt uoverskuelig, og det er rigtigt at måske skulle
geografien have været med, men det drejer sig om en kloak i et
badeværelsesgulv der flyder over, samt badeværelsets toilet der giver
'kluklyde' (beskrivelsen fra de derboende lejere, et par unge piger), efter
nogle foresp. hos min VVS-mand, kunne det lyde som en slamsugning,
VVS-manden kan ikke udføre en sådan, og huset er beliggende i Esbjerg. håber
det hjælper til en prissætning.
På forhånd tak

Fra : Ukendt

Dato : 29-08-07 22:34

"Jørn" <jornhansen2@gmail.com> wrote in message
> [...]
> efter nogle foresp. hos min VVS-mand, kunne det lyde som en slamsugning,
> VVS-manden kan ikke udføre en sådan, og huset er beliggende i Esbjerg.
Bare en ide, men hvad med at ringe til 2-3 firmaer og høre dem - lige meget
hvad der skrives herinde får du det jo ikke til den pris.
Jeg synes ikke spørgsmålet er relevant - med mindre der er en slamsuger fra
esbjerg der læser med :)

/christian

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 29-08-07 23:23

Jørn wrote:

> VVS-manden kan ikke udføre en sådan,

Nej, det ville også undre mig

> og huset er beliggende i Esbjerg. håber det hjælper til en prissætning.

Som du kunne læse i den anden tråd så skal du nok regne med 800 til 1000 kr

Du kan starte med at fx Esbjeg Maskinstation
http://www.em-esbjerg.dk/

Andre aktører fra Esbjerg Telefonbog
www.etv.dk/showfirm.asp?rubrik=SLAMSUGNING

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-08-07 08:56

On 29 Aug., 23:28, "Jørn" <jornhans...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nogle foresp. hos min VVS-mand, kunne det lyde som en slamsugning,
> VVS-manden kan ikke udføre en sådan, og huset er beliggende i Esbjerg.. håber

Ring til den nærmeste maskinstation.

--
Christian......http://www.yee-haw.dk
KØBES: Pallegafler til montering på trepunktsophæng og

Fra : SB

Dato : 30-08-07 20:38

"Jørn" <jornhansen2@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> efter nogle foresp. hos min VVS-mand, kunne det lyde som en slamsugning,
> VVS-manden kan ikke udføre en sådan, og huset er beliggende i Esbjerg.

Kommer an på hvor længe arbejdet tager, skal han først ud og finde dine
brønde og grave dem fri, så går tiden jo.
Og ja, hvis du vil være helt sikker på problemet er løst, så skal de brønde
være frilagte.
Er rørene så fulde af aflejringer fra vaskemaskine osv. så går der jo også
tid med det, men mellem 600 kr og 2400 kr.

Typisk er prisen omkring 600 - 650 kr. i timen for sådan en tingest, min. 1
times betaling.

Søren
(der har kørt sådan en ting i små 12 år)