rense klistermærke af vindue
Fra : Filip

Dato : 29-08-07 22:13

Hej

Min veninne har et klistermærke på sin rude fra en ejendomsmægler, og hun
kan ikke få det af. Hvad skal man gøre. Hun har prøvet at skrabe med et
keramisk-ovnrenser-blad uden held.

Filip

Fra : Max

Dato : 29-08-07 22:25

Hej Filip

> hun kan ikke få det af. Hvad skal man gøre. Hun har prøvet at skrabe
> med et keramisk-ovnrenser-blad uden held.

Prøv at varme mærket godt op med en hårtørre.

--
Mvh Max

Fra : Jens Johansen

Dato : 29-08-07 22:26

> Hej Filip

> Prøv at varme mærket godt op med en hårtørre.
> Mvh Max

som Max skriver

+

Herefter kan du smøre lampeolie på limen
- lad det sidde en time og tør det af med noget køkkenrulle.

Så mangler du bare at få lampeolien af vinduet
Jens

Fra : Filip

Dato : 30-08-07 10:45

> Så mangler du bare at få lampeolien af vinduet
> Jens

Det skulle vel være til at finde ud af.... Takker for svarene

Filip

Fra : -::PH::-

Dato : 30-08-07 18:11

"Filip"

> Det skulle vel være til at finde ud af.... Takker for svarene

- og skulle alt andet svigte så spørg ejendomsmæglerfirmaet..

Per

Fra : Max

Dato : 30-08-07 20:21

Hej -::PH::-

> - og skulle alt andet svigte så spørg ejendomsmæglerfirmaet..

Og så kan man passende fortælle dem ved samme lejlighed at
de skal bruge klistermærker hvor limen er beregnet til at blive
udsat for solens UV stråling uden at hærde op til noget der
er fandens besværligt at fjerne.

--
Mvh Max

Fra : Leon Hulstroem

Dato : 29-08-07 22:22

Varmepistol.. eller da det er en kvinde en god hårtører, varm godt på mærket
og træk det af.

-Leon

Fra : Thomas Rasmussen

Dato : 30-08-07 15:31

Leon Hulstroem wrote:
> Varmepistol.. eller da det er en kvinde en god hårtører, varm godt på mærket
> og træk det af.

Pas på med varmepistolen, hvis du blæser med en meget varm luft på en
rude _kan_ den sprække, men så er klistermærket selvfølgelig væk når
først der er skiftet vindue

Men hårtørren er fin... selvom jeg syntes man plejer at kunne få løsnet
et hjørne og så hive resten af stille og roligt.

Thomas

Fra : Rene Joergensen

Dato : 29-08-07 22:23

Filip <annonym@get2net.dk> wrote:

> Min veninne har et klistermærke på sin rude fra en ejendomsmægler, og hun
> kan ikke få det af. Hvad skal man gøre. Hun har prøvet at skrabe med et
> keramisk-ovnrenser-blad uden held.

Lampeolie/tændvæske på en klud.

--
-René

Fra : Lars Just

Dato : 01-09-07 22:41

> Min veninne har et klistermærke på sin rude fra en ejendomsmægler, og hun
> kan ikke få det af. Hvad skal man gøre. Hun har prøvet at skrabe med et
> keramisk-ovnrenser-blad uden held.

Hvis du har en BilTema i nærheden, så smutter du derind og køber en
spraydåse med "Label-Off" og forærer hende, så skal klistermærket nok komme
af uden at sætte kedelige rester af lim eller ødelægge ruden...

BilTema varenummer: 36-4519 Label-Off

PS: Jeg er kun alm. kunde i BilTema, så ikke andet herfra end en anbefaling
af produktet

Venlig hilsen: Lars Just...