"Begyndende slør"?
Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 30-08-07 22:12

Hej.

Jeg har haft min MB E220 CDi fra 02 til service. Gik fint fint... kunne
konstatere at den var "over middel".

MEN de kunne også fortælle, at der er "begyndende slør" i højre forhjul.
Hvad dælen betyder det?

Mvh

Jasper

--
jasper@FJERNESahrensbach.com

(FJERNES skal, sjovt nok, fjernes.)

Fra : William Boysen

Dato : 31-08-07 07:20

On Thu, 30 Aug 2007 23:12:23 +0200, "Jasper Norman Ahrensbach"
<jasper@FJERNESahrensbach.com> wrote:

>Jeg har haft min MB E220 CDi fra 02 til service. Gik fint fint... kunne
>konstatere at den var "over middel".
>
>MEN de kunne også fortælle, at der er "begyndende slør" i højre forhjul.
>Hvad dælen betyder det?

Udskiftningsmodne lejer eller styrekugler, er mit bud.

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 31-08-07 23:06

> Udskiftningsmodne lejer eller styrekugler, er mit bud.

Lyder godt. Var bange for, at det kunne være tandstangen.

/Jasper

Fra : Jørgen M. Rasmussen

Dato : 31-08-07 18:18

"Jasper Norman Ahrensbach" <jasper@FJERNESahrensbach.com> skrev i en
meddelelse news:46d732b2$0$905$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...

> Jeg har haft min MB E220 CDi fra 02 til service. Gik fint fint... kunne
> konstatere at den var "over middel".

??. hvaderdetforetværksted?, er det en skønhedskonrurrance den har været med
til?. Er det ophæng, lejer, styrekugler?.

> MEN de kunne også fortælle, at der er "begyndende slør" i højre forhjul.
> Hvad dælen betyder det?

Det kan betyde, de forventer du indgiver en ordre ;).

Fra : Jasper Norman Ahrens~

Dato : 31-08-07 23:04

> ??. hvaderdetforetværksted?, er det en skønhedskonrurrance den har været
> med til?. Er det ophæng, lejer, styrekugler?.

Hehe. Nej, men det er klart at man med en MB med deres "rusthistorie" lige
spørger til standen.

> Det kan betyde, de forventer du indgiver en ordre ;).

Tjo... den skal nok komme

/Jasper